نایلون پشت چسبدار یکی از محصولات پرفروش در برخی از صنایع می باشد. علت استقبال از خرید نایلون پشت چسبدار به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که این محصول دارد، می باشد. امروزه سلفون پشت چسبدار جهت نصب بر روی سطوح ورق کامپوزیت و گالوانیزه به کار برده می شوند و با استفاده از آنها می توان کالاها را در برابر تابش نور خورشید ایمن نگه داشت. در ادامۀ مقاله بیشتر به مزایای کاربرد نایلون پشت چسبدار می پردازیم.

شرکت ناب پلاستیک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش نایلون های بسته بندی و همچنین فروش نایلون پشت چسبدار در ابعاد مختلف می باشند. جهت خرید نایلون پشت چسبدار سفارشی می توانید با واحد فروش ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

فروش رول نایلون پشت چسبدار سفارشی

امکان فروش رول نایلون پشت چسبدار سفارشی توسط تولیدکنندگان محصولات سلفونی در ابعاد دلخواه فراهم می باشد. از دیگر کاربردهای سلفون پشت چسبدار می توان برای جلوگیری از اُفت کیفیت و عدم ایجاد خط و خش بر روی پروفیل های UPVC اشاره نمود. همچنین از نایلون پشت چسبدار جهت ایمن نگه داشتن سطوح ورق های استنلس استیل در برابر ضربه و ساییدگی حین حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت حفاظت از برخی از قطعات خودروها چون شیشه، کاپوت و غیره از مزایای نایلون پشت چسبدار بهره گرفته می شود.

قیمت نایلون پشت چسبدار به میزان ضخامت و ابعاد رول نایلون بستگی دارد. همچنین کیفیت چسبندگی نایلون نیز نقش بسزایی در قیمت سلفون خواهد داشت. با چسباندن به موقع پلاستیک چسب دار بر روی سطوح با حساسیت بالا، می توان آنها را در برابر خط خوردگی، سایش و ایجاد لکه بر روی آنها جلوگیری نمود.

جهت خرید نایلون شیرینگ و انواع نایلون چسبدار با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت تولید کنندۀ ناب پلاستیک اقدام نمائید و امکان خرید نایلون چسبدار سفارشی برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()