دنا اقساطی روش مناسبی است که افرادی که خواستار خرید خودروی دنا هستند، بتوانند با شرایط بهتری این اتومبیل را تهیه نمایند. در حال حاضر خرید خودرو به صورت نقد و اقساط امکان پذیر می باشد. افرادی که از توان مالی متوسط برخوردار هستند، می توانند از شرایط خرید دنا اقساطی استفاده نمایند. در این صورت با مدیریت مالی می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند.

سایا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ خودروهای داخلی به صورت نقد و اقساط در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. افرادی که خواستار خرید دنا اقساطی با شرایط آسان تری هستند، می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمایند.

شرایط فروش دنا اقساطی

فروشندگان خودرو در سطح کشور، متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارند، می توانند شرایط متفاوت فروش دنا اقساطی را به مشتریان پیشنهاد دهند. از این رو افرادی که خواستار خرید تیپ های مختلف خودروی دنا هستند می توانند متناسب با بودجه ای که برای خرید خودرو اختصاص داده اند، مناسب ترین شرایط را انتخاب نمایند.

فروش دنا اقساطی با شرایط تحویل فوری موجب می شود که فرد در مدت زمان کوتاهی، اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرید و سپس اقساط آن را مطابق با موعدهای قرارداد پرداخت نمایند. دنا اقساطی بلند مدت موجب افزایش مدت زمان پرداخت اقساط می شود و افراد بهتر می توانند تسویۀ مبالغ اقساط خودرو را انجام دهند. امروزه به دلیل افزایش صعودی قیمت خودرو، افراد به واسطۀ شرایط فروش اقساطی بلند مدت خودرو می توانند به رویای همیشگی خود دست پیدا کنند.

در همین راستا شاهد خرید و فروش اقساطی خودرو دنا پلاس ، فروش دنا پلاس اتومات اقساطی و غیره می باشیم. افرادی که تمایل به خرید خودروهای دنا هستند، با بررسی مشخصات فنی خودروی مورد نظر و همچنین شرایط بازپرداخت اقساط و زمان تحویل خودرو، از این فرصت ایده آل جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمایند.

جهت اطلاع از شرایط جدید فروش دنا اقساطی می توانید با دفتر فروش سایا خودرو تماس بگیرید. توجه داشته باشید، جهت انجام معاملات خرید و فروش خودرو، بررسی دقیق هر یک از شرایط فروش اقساطی خودرو برای خریدار ضرورت دارد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()