سانتریفیوژ آزمایشگاهی از دیگر دستگاه های پرکاربرد در محیط های آزمایشگاهی محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه های سانتریفیوژ و نحوۀ عملکرد آنها بپردازیم. دستگاه سانتریفیوژ با نیروی گرانش از مرکز کار می کند و بدین وسیله می توان امکان جداسازی پلاسمای خون را مهیا ساخت. طراحی سانتریفیوژ آزمایشگاهی به نحوی است که دارای چند شاخۀ متقارن جهت قراردهی لوله های آزمایشگاهی می باشد. سپس متناسب با نوع کاربرد می توان زمان و میزان دور چرخش دستگاه را مشخص نمود و سپس دستگاه را روشن کرد. خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس ظرفیت کاری آزمایشگاه صورت می گیرد.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ واردات و توزیع دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت می کند و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته شرایط مساعدی جهت فروش سانتریفیوژ آزمایشگاهی در سطح کشور فراهم سازد. بدین ترتیب مراکز آزمایشگاهی با در نظر گرفتن عوامل مختلفی می توانند مناسب ترین دستگاه سانتریفیوژ را همراه با ضمانت نامه سفارش دهند.

خرید دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی و نحوۀ عملکرد آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، خرید و کاربرد سانتریفیوژ آزمایشگاهی جهت جداسازی اجزای مختلف خون می باشد. با توجه به نحوۀ عملکرد دستگاه که بر اساس نیروی گرانش زمین در دور بالا صورت می گیرد، صاف بودن محل قرارگیری سانتریفیوژ از اهمیت بالایی برخوردار ست.

اتصال سیم دستگاه به جریان برق گام بعدی جهت استفاده از سانتریفیوژ آزمایشگاهی محسوب می شود. توجه داشته باشید افرادی که از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می کنند، دارای تجربۀ کاری و تخصص لازم را داشته باشد چون حفظ بالانس ضربدری قرارگیری لوله های آزمایش در داخل شاخه های سانتریفیوژ بسیار حائز اهمیت است. در صورت عدم توجه به این نکتۀ مهم، می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه گردد.

سپس دور موتور و زمان سانتریفیوژ پی آر پی آزمایشگاهی را تنظیم می نمایند. در نهایت دکمۀ استارت یا همان شروع به کار سانتریفیوژ را فشار دهید. البته جهت توقف دستگاه نیز دکمۀ توقف یا STOP نیز بر روی آن تعبیه شده است.

باید توجه داشت حین استفاده از دستگاه سانتریفیوژ نباید ضربه ای به دستگاه وارد شود. در عین حال نباید دستگاه حساس دیگری در کنار سانتریفیوژ قرار گرفته شود چون ممکن است باعث اختلال در عملکرد دیگر دستگاه ها شود.

فروش سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس تعداد شاخه، تعداد دور و برند صورت می گیرد. سانتریفیوژ یونیورسال 16 شاخه، سانتریفیوژ یونیورسال 8 هوشمند، سانتریفیوژ یونیورسال فول دیجیتال 4 هزار دور دقیقه، سانتریفیوژ طرح ژربر 8 شاخه ای، میکروفیوژ 16 شاخه فول دیجیتال، سانتریفیوژ 2 شاخه فول دیجیتال، سانتریفیوژ 12 شاخه، سانتریفیوژ 8 شاخه فول دیجیتال 15 سی سی PRP و ... برخی از انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی محسوب می شوند.

جهت خرید دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی و دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی با مدل مورد نظر می توانید به وب سایت رسمی شرکت علمینوگستر مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات فنی هر کدام از دستگاه های سانتریفیوژ، می توانید کاربردی ترین دستگاه را انتخاب نموده و همراه با گارانتی و قیمت مناسب سفارش دهید.

لیست قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی

لیست قیمت انواع سمپلر دراگون و قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس تعداد شاخه، قابلیت فول دیجیتال، تعداد چرخش دستگاه بر حسب دور در دقیقه، هد ثابت و برند مشخص می گردد. بدین ترتیب مراکز آزمایشگاهی کوچک می توانند با قیمت ارزان خرید سانتریفیوژ 2 شاخه و یا 4 شاخه خریدای کنند. این در حالی است که جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاهی بزرگ خرید سانتریفیوژ 16 شاخه، 12 شاخه و مواردی از این قبیل می تواند کاربرد باشد.

به دلیل کاربردی بودن دستگاه سانتریفیوژ در محیط آزمایشگاهی، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ دستگاه و لوازم آزمایشگاهی چون شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. پس از مشاهده و بررسی مشخصات فنی انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی، می توانید مناسب دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی را سفارش دهید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()