فروش اینورتر به دلیل نوع کاربری که دارد، مورد استقبال از سوی صنعت گران قرار گرفته می شود. با بهره گیری از دستگاه اینورتر می توان جریان مستقیم برق را به جریان متناوت تبدیل نمود و از آن در جهت کنترل سیستم جریان برق از راه دور استفاده نمود. امروزه فروش اینورتر در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. هنگام خرید دستگاه اینورتر باید توجه ویژه نسبت به ظرفیت موتور داشته باشید.

صنعت الکتریک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات الکتریکی از جمله فروش اینورتر ، الکترو موتور، سرو درایو، سنسورهای آتونیکس و غیره در تهران فعالیت می کند.

فروش دستگاه اینورتر و کاربرد آن

علت اصلی فروش دستگاه اینورتر، کاهش مصرف برق و جریان راه اندازی سیستم می باشد. در واقع با استفاده از این دستگاه می توان امکان تغییر سرعت موتور را فراهم نمود. همچنین با خرید اینورتر در سیستم برق رسانی مجموعه می توان موتور را از بار اضافی برق محافظت نمود.

فروش اینورتر با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد چون باید با قدرت موتور برابری داشته باشد. عدم رعایت تناسب ظرفیت موتور و دستگاه اینورتر می تواند موجب آسیب دیدگی دستگاه ها و تجهیزات برقی شود. به طور کلی دستگاه اینورتر قادر به تشخیص توان موتور می باشد، لذا در صورت کم بودن ظرفیت اینورتر از موتور موجب کاهش عملکرد دستگاه می شود.

برخی از مواقع موتور در حالت راستگرد، چپگرد و یا خاموش شدن می باشد ولی با در اختیار داشتن دستگاه اینورتر، می توان از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری نمود. در همین راستا فروش دستگاه های اینورتر از اهمیت بالایی برخوردار است و صنایع مختلف متناسب با نیاز می توانند دستگاه را با ظرفیت مناسب تهیه نمائید.   

صنعت الکتریک به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ پخش تجهیزات الکتریکی چون انواع اینورتر، سرور درایو، انواع گیربکس و غیره همراه با گارانتی فعالیت دارند.

فروش اینورتر به دلیل کارایی فوق العاده ای که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی، صنعت گران توانسته اند دستگاه های متنوعی را در حوزۀ کاهش مصرف برق طراحی و تولید نمایند. در همین راستا فروش دستگاه اینورتر، شرایط مناسبی را برای کنترل از راه دور جریان برق فراهم می سازد. دستگاه اینورتر به عنوان یکی از دستگاه های الکتریکی است که قادر به تبدلی جریان مستقیم به جریان متناوب است و امکان تبدیل جریان بر مبنای هر فرکانسی امکان پذیر می باشد.

صنعت الکتریک یکی از مجموعه های مجرب در عرصۀ فروش اینورتر تکو و دیگر برندها در سطح کشور به فعالیت خود ادمه می دهد. در این مجموعه امکان خرید دیگر تجهیزات الکتریکی صنعتی چون انواع مانیتور صنعتی، گیربکس، سرو درایو، دستگاه الکترو موتور، PLC و غیره به صورت تضمین برده می باشد.

اهمیت فروش دستگاه های اینورتر

همانطور که از ابتدای این مبحث بدان اشاره نمودیم، صنایع مختلف جهت کنترل بر سیستم عملکرد و دور موتور از مزایای دستگاه اینورتر استفاده می نمایند. فروش اینورتر با ظرفیت متفاوت در سطح کشور صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با ظرفیت موتورهای تعبیه شده در داخل سیستم های صنعتی خواهد داشت. برای خرید اینورتر به سایت مراجعه فرمایید.

عموماً دستگاه اینورتر را در قسمت های مختلف در داخل سیستم استفاده می نمایند. بخش فعالیت گشتاور ثابت چون سیستم های میکسر، نوارهای نقاله ای و غیره نیاز به استفاده از اینورتر با ظرفیت متناسب با موتور دستگاه دارد. این در حالی است که جهت راه اندازی فعالیت های توان ثابت چون دستگاه های ماشینی و کششی نیز از دستگاه اینورتر مناسب استفاده می شود.

جهت فعالیت های گشاور متغیر همچون فن و پمپ نیز می توان از دستگاه اینورتر استفاده نمود.

صنعت الکتریک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی برقی چون قطعات برق صنعتی، انواع اینورتر و غیره فعالیت دارد و بدین وسیله می توانند شرایط مناسبی جهت بهینه سازی در مصرف برق مهیا سازند.

دفتر مرکزی : تهران - مترو سعدی - خیابان سعدی شمالی  - کوچه بیمه - مجتمع تجاری و اداری پارس - طبقه اول پلاک 23 

تلفن فروش 33981730-021, 09125929028 پست الکترونیک : info@sanatelectric.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()