کاغذ دیواری یکی از محصولات دیوارپوشی است که از دیرباز تا کنون جهت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طرح ابتدایی کاغذ دیواری بسیار ساده بود و تنها از رنگ بندی های مختلف استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ توانستند بر تنوع طرح این محصول بیافزایند. امروزه شاهد فروش کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری طرح سه بعدی و غیره باشیم.

فروشگاه دیوار دکور با تلاش فراوان توانسته است، بر تعداد محصولات فروشگاه بیفزاید و بتواند امکان خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کاغذ دیواری را برای مشتریان فراهم نماید.

فروش کاغذ دیواری مدرن

محصولات جدید کاغذ دیواری دارای روکش ضد آب و pvc هستند که مانع از جذب رطوبت به کاغذ دیواری می شود. از این رو توانسته اند امروز موفق به فروش کاغذ دیواری ضد آب شوند که با عنوان پوستر دیواری نیز شناخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با مکان های مختلف، بهترین محصول دیوارپوش را انتخاب نموده و با قیمت ارزان تهیه نمائید.

داشتن استحکام در برابر پارگی، تنوع سبک طراحی و چاپ، قیمت ارزان، نصب آسان و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید برخی از ویژگی های محصولات کاغذ دیواری محسوب می شوند. به همین دلیل همچنان بر طرفداران خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری افزوده می شود. امروزه به راحتی می توان متناسب با هر سلیقۀ شخصی، بهترین و متناسب ترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب و با قیمت ارزان خریداری نمود و تغییرات فوق العاده ای در نمای دکوراسیون منزل و یا هر محیط اداری و تجاری بوجود آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ و خرید کاغذ دیواری سه بعدی لوکس مدرن و کلاسیک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از بررسی تمام جوانب به صورت اینترنتی بهترین کاغذ دیواری را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()