پوکه معدنی نوعی سنگ آتشفشانی است. در واقع این نوع سنگ حاصل فوران گدازه آتشفشان می باشد و در برخی از مناطق ایران می توان آنها را در اندازه های مختلف استخراج نمود. با توجه به کاربرد گسترده ای که این نوع سنگ در صنایع مختلف بخصوص ساختمان سازی و کشاورزی دارد. فروش پوکه معدنی به صورت فله و کیسه ای با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد.

پوکه معدنی رضایی فعالیت خود را در حوزۀ تهیه و پخش پوکه های معدنی آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز بازار قادر به عرضۀ پوکه معدنی کیسه ای با ظرفیت های متفاوت و قیمت ارزان می باشند.

معرفی انواع پوکه معدنی و ویژگی آنها

نکتۀ مهمی که در رابطه با فروش پوکه های معدنی وجود دارد، تنوع این نوع سنگ از نظر ابعاد می باشد. پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی سیاه، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی سفید، پوکه معدنی فندوقی و ... برخی از انواع پوکه معدنی موجود در بازار محسوب می شوند. هر کدام از آنها متناسب با ابعاد و ویژگی هایی که از آن برخوردار هستند جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای اطلاع از قیمت پوکه معدنی به سایت مراجعه کنید.

وزن سبک، استحکام بالا، داشتن املاح معدنی فراوان، جلوگیری از حشرات موذی و برخورداری از ماهیت عایق از جمله ویژگی های مهم پوکه های معدنی محسوب می شوند. بدین ترتیب تلاش می شود، این نوع سنگ را در اندازه های مختلف جهت مصارف ساختمان سازی، ساخت سنگ پای طبیعی، تولید انواع آکواریوم خانگی، صنعت کشاورزی جهت زهکشی خاک و پرورش گل و گیاه، صنعت شیلات و پرورش آبزیان، تزئین نمای دکوراسیون دکوراتیو جهت فضاسازی ساختمان و غیره تهیه نمائید.

اگر نیاز به خرید پوکه معدنی در حجم اندک و قیمت ارزان دارید، می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس گرفته و پوکه معدنی کیسه ای را با قیمت مناسب و ظرفیت مورد نیاز خود خریداری کنید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()