مزایای خرید اقساطی ایران خودرو

خرید اقساطی ایران خودرو برای علاقه‌مندان خودرو و متقاضیان خرید اقساطی انواع خودرو بسیار مهم بوده و در واقع راه حلی خوب میباشد. از مزایای این روش این است که افراد با پرداخت تقریباً نیمی از هزینه خرید خودرو ، صاحب آن شده و از آن استفاده می‌کنند بنابراین افراد مابقی هزینه خود را به صورت قسطی پرداخت کرده و در این بازه زمانی خودرو را در اختیار دارند.سند خودرو تا تسویه کامل به نام فرد خریدار نخواهد بود و در واقع در رهن شرکت باقی می‌ماند و پس از پرداخت هزینه کامل سند نهایی به نام خریدار زده می‌شود و فرد می‌تواند آن را به فروش نیز برساند.

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو

خودروها در مراکز مختلف به صورت مختلف ارائه داده می‌شود تا فرد خریدار بتواند متناسب با شرایط خود آن را انتخاب نمایند.فرنام خودرو از مجموعه های معتبر فروش اقساطی خودرو می باشد که انواع خودرو های داخلی از جمله محصولات ایران خودرو ، سایپا ، کرمان موتور و گروه بهمن را به شما ارائه می کند این مجموعه کمترین قیمت را برای خودرو ها در نظر گرفته تا افراد زیادی بتوانند خرید خود را انجام دهند. برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی ایران خودرو به سایت فرنام خودرو مراجعه کنید. 

فروش اقساطی خودرو و شرایط آن

فروش اقساطی خودرو از زمان گذشته تا امروز توسط کمپانی های تولید خودرو به مردم ارائه داده شده و با توجه به نیاز افراد به این وسیله، خرید خودرو به صورت اقساطی بسیار افزایش پیدا کرده است، افرادی که توان مالی کمی دارند ، می توانند با خرید اقساطی خودرو ،خرید خودرو را تجربه کنند و با پرداخت اقساط خودروی خود را به دست آورند. فرنام خودرو از معتبرترین فروشندگان خودرو به صورت اقساطی با قیمت ارزان می باشد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()