تابلو به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایلی است که در تزئین نمای دکوراسیون بر روی دیوار نصب می شود. خوشبختانه طراحی تابلو به سبک های مختلفی صورت می گیرد و امروزه شاهد فروش انواع تابلو مدرن و کلاسیک در طرح های زیبا و بسیار جذاب می باشیم. خرید تابلو برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است چون نسبت به طراحی دکوراسیون حساس و سخت گیر می باشند. از این رو تلاش دارند، جهت تغییر در نمای دکوراسیون از زیبایی بصری تابلو استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز نموده است. با گذشت زمان توانسته بر تنوع محصولات فروشگاه افزوده و امکان تهیۀ انواع تابلو مدرن و کلاسیک را برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

نکات مهم خرید تابلو ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید تابلو وجود دارد، عرضۀ این محصول در طرح های مختلف است. بدین ترتیب اشخاص با هر سلیقه ای که دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا تجربۀ خرید تابلو را داشته باشند. خوشبختانه صنعت طراحی دکوراسیون نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله تأثیر مستقیم بر سبک طراحی تابلوهای هنری داشته است. بدین ترتیب می توانید شاهد فروش انواع تابلو در طرح های زیبا، جذاب و چشمگیر باشید.

با فروش تابلو مشاغل ، تابلو مذهبی، تابلو نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو نقش برجسته و ... افراد نسبت به گذشته راحت تر می توانند با قیمت ارزان تابلو انتخاب نموده و جهت طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی منزل و یا محیط های اداری و تجاری بر روی دیوار نصب نمود.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ برخی از انواع تابلو در طرح های شیک امروزی و مدرن می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. سپس با بهترین قیمت تابلوی مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()