تابلو نقاشی به عنوان یکی از آثار مهم هنری است که از دیرباز توسط دست انسان ها خلق شده است و امروزه می توانید با گذشت زمان تنوع این اثر هنری را به سبک های مختلفی چون انواع تابلو تزیینی، تابلو دکوراتیو، تابلو پارچه ای، تابلو چند تکه ای و غیره در ابعاد مختلف مشاهده نمائید. خیلی از افراد علاقه مند به خرید تابلو نقاشی هستند چون جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون می بخشد. به عبارتی نمای تصاویر طبیعت، تصاویر چهره و یا تلفیق اشعار و خط با نقاشی هر کدام زیبایی های خاصی را به دنبال داشته و می توان جهت خارج کردن فضای دیوار از یکنواختی از آنها استفاده نمود.

فروشگاه دکور آفیس به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی اعم از انواع تابلو نقاشی، تابلو تزیینی، تابلو دکوراتیو، انواع دیوارپوش، انواع کفپوش و غیره فعالیت دارد. از این اگر تمایل به طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار خود را دارید، می توانید جهت خرید لوازم دکوراسیون به این مجموعۀ معتبر و با سابقه مراجعه نمائید.

فروش اینترنتی تابلو نقاشی

با توجه به گسترش فضای اینترنت و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، در حال حاضر فروشگاه های معتبر و بزرگ جهت گسترش فعالیت خود و همچنین جلب رضایت مشتریان توانسته اند امکان خرید تابلو تزیینی و دیگر اقلام موجود در فروشگاه را با قیمت ارزان و تنوع بالا به فروش برسانند. اگر مایل به خرید اینترنتی تابلو تزیینی می باشید، می توانید به فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید. قیمت تابلو تزیینی و تابلو نقاشی نسبت به مراجعۀ حضوری به فروشگاه ها می تواند ارزان تر باشد.

جهت خرید اینترنتی انواع تابلو نقاشی ، تابلو تزیینی و دیگر سبک های طراحی تابلو به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. پس از مقایسه و بررسی های دقیق می توانید به صورت تضمینی تهیه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()