قیمت پوکه معدنی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، کیفیت و محل استخراج آن اشاره نمود. در واقع قیمت پوکه معدنی قروه با قیمت پوکه معدنی تبریز و دیگر مکان ها یکسان نیست. بنابراین پیش از خرید پوکه های معدنی، می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی از طریق مجموعه های عرضه کنندۀ پوکه های معدنی از  قیمت انواع پوکه معدنی مطلع گردید.

پوکه معدنی رضایی نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش پوکه های معدنی در سرتاسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه به منظور توسعۀ فعالیت خود توانسته است، دفاتر فروش در استان های تهران و اصفهان راه اندازی کند و به صورت حضوری و یا اینترنتی پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

قیمت پوکه معدنی کیسه ای

قیمت پوکه معدنی کیسه ای به ظرفیت و نوع پوکه های معدنی بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید با قیمت ارزان پوکه معدنی مورد نیاز خود را با حجم کم و یا زیاد به صورت فله ای تهیه نمائید.

لازم به ذکر است که قیمت پوکه معدنی نخودی متفاوت از قیمت پوکه معدنی فندوقی و دیگر سایزهای این نوع سنگ می باشد. کاربرد گستردۀ پوکه های معدنی را می توان برای مصارف ساختمانی، کشاورزی یا همان پرورش گل و گیاه به صورت گلخانه ای، مصارف پرورش آبزیان و شیلات، ساخت انواع آکواریوم و فواره های تزئین، ایجاد پوشش کف در فضاهای سبز و غیره مشاهده نمود. بدین ترتیب برخی از شرکت ها، مجموعه ها و یا اشخاص مختلف نیاز به خرید پوکه معدنی داشته باشند.

بنابراین متناسب با حجمی که به پوکه های معدنی دارند، می توانند با قیمت مناسب پوکه های معدنی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به عبارتی فروش پوکه معدنی کیسه ای به همین منظور صورت گرفته است.

جهت سفارش و مشاهدۀ لیست قیمت خرید پوکه معدنی می توانید با کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()