خرید باسکول از فروشگاه محک گستر:

باسکول ها دستگاه هایی هستند که با استفاده از فناوری های دیجیتالی و مکانیکی می توانند در امر توزین و وزن کردن کالا ها در مصارف مختلف به ما کمک کنند. این دستگاه ها در مدل های گوناگونی و با ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که می توانید خرید باسکول را انجام دهید، این مدل ها و ظرفیت ها عبارت است از:

باسکول های نیمه صنعتی، میزان ظرفیت ۵۰۰ تا ۱۰ تن.

باسکول های صنعتی، میزان ظرفیت ۱۰ تا ۱۰۰ تن.

در نظر داشته باشید که این دو مدل هر کدام نسبت به ظرفیت خاص خود در مراکز گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. بدیهی است که باسکول هایی که ظرفیت آنها بیش از ۱۰ تن می‌ باشند در مکان‌ هایی مانند کشتیرانی، گمرک ها، مراکز شیلات، پتروشیمی و غیره استفاده می کنند و از باسکول های نیمه صنعتی نیز در مشاغلی مانند باربری ها، کارگاه ها، کارخانجات صنعتی، مراکز خرید و فروش آهن، میدان های تره بار، کشتارگاه ها و غیره استفاده می شود.

امروزه این دستگاه ها به استثنای فرایند توزین قادرند امکاناتی مانند اتصال به کامپیوتر را توسط پورت های usb و امکاناتی از این قبیل به کاربر نیز ارائه دهند. در واقع امکانات و قابلیت های این دستگاه ها امروز هیچ گونه محدودیتی ندارند و این دستگاه با تنوع بی نظیر و گسترده ای تولید می شوند. یکی از مسائل مهم در هنگام خرید این دستگاه منطبق بودن آن با مصارف خریدار می باشد، در واقع این انطباق باید همسو با تعداد لودسل های این ابزار باشد. همانطور که مستحضر هستید لودسل ها وظیفه توزین در باسکول ها را به عهده دارند، بنابراین هرچه تعداد لودسل های این دستگاه بیشتر باشد فرایند توزین با دقت بیشتری صورت خواهد گرفت، البته قیمت خرید ترازو در این مدل نیز چندین برابر خواهد شد. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های این دستگاه را که در فروشگاه محک گستر از فروش و محبوبیت چشمگیری برخوردار است را معرفی کنیم، چنانچه مایل هستید می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص این دستگاه ما را همراهی نمایید.

فروشگاه محک گستر

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()