خرید ترازوی محک از تجهیزات:

ترازو ها امروزه جزو جدایی ناپذیر زندگی ما انسان ها شده اند. در واقع مکان هایی که از ترازوی محک استفاده می کنند را نمی‌ توان بدون استفاده از ترازوی محک تصور کرد. ترازو ها در ابعاد، ظرفیت ها، شکل های گوناگون، قابلیت های متعدد و قیمت خرید ترازوی محک مختلفی تولید می شوند. مکان هایی که از ترازو ها میتوان استفاده کرد نامحدود است، مثلاً در صنعت کشتیرانی، باربری ها، گمرک ها، صنایع شیلات، کارخانجات تولید آهن، کارگاه ها، فروشگاه ها، مراکز خرید، عطاری ها، زرگری ها، آزمایشگاه ها و غیره به صورت گسترده ای از این ابزار مفید استفاده می شود.

بدیهی است که این گستردگی نیاز به ترازوی محک افراد زیادی را به این فکر می اندازد تا در خصوص تولید آن فعالیت داشته باشند به همین دلیل امروزه ما شاهد برند های گوناگونی از ترازو در سطح بازار هستیم، اما تمامی این برند ها مطمئناً با کیفیت نیستند. توصیه ما به شما خریداران خرید از کمپانی محک است، در واقع کمپانی محک سالهاست که در زمینه توزین فعالیت دارد و توانسته است ترازوی محک را با سابقه و شهرتی بسیار خوب به بازار عرضه کند. توجه داشته باشید که ترازوی محک بسیار با کیفیت و از متریال های مرغوب ساخته می شود، به همین جهت عموماً ترازوی محک در هر مدل و هر ظرفیتی که باشد دارای گارانتی معتبر و خدمات بعد از فروش می باشد.

کمپانی محک در زمینه توزین دارای دو مدل دستگاه توزین می باشد هر کدام از این دو مدل دارای زیر مجموعه های بسیار زیادی هستند، این دو مدل عبارت است از:

ترازوی محک

باسکول محک.

در واقع این دو گروه بزرگ ترازو دارای مدل های متعددی می باشند، مثلاً باسکول محک دارای باسکول های عقربه ای، مکانیکی و دیجیتالی است که هر کدام از این باسکول ها خود دارای مدل های گوناگونی می باشند. یکی از ترازو های معروف کمپانی محک که بسیار پر فروش است ،  ترازوی پرینتر دار محک می باشد ، چنانچه تمایل دارید با این ترازو آشنا شوید ما را همراهی کنید.

فروشگاه محک گستر

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()