زغال سفید از دیگر انواع زغال پرکاربرد در صنعت محسوب می شود. امروزه توسط بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات زغالی می توانید شاهد تولید زغال سفید با کیفیت باشید. همانطور که از نام این زغال مشخص است، رنگ ظاهری این نوع زغال بر خلاف دیگر انواع زغال سیاه، به رنگ سفید می باشد و با نام زغال سفیدک دار نیز در سطح بازار شناخته می شود. امروزه فروش زغال سفید مشتریان خاص خود را در صنایع مختلف دارد و از جمله زغال های با کیفیت به شمار می رود.

سالار سوز جنوب

خرید زغال سفید و کاربرد آن

امروزه کاربرد عمدۀ زغال های سفید را می توان در صنعت تصفیه آب لوله کشی، افزودن مواد معدنی به آب، مصارف تراپی برای گرم کردن بدن و افزایش گردش خون و کاهش فشار خون و کلسترول نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه کاربرد عمدۀ زغال سفید را می توان در صنایع مختلفی مشاهده نمود چون از کیفیت بالایی برخوردار است و به عنوان زغال های با کیفیت محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های زغال سفید می توان به سختی آن همچون سختی چدن اشاره نمود. علاوه بر آنکه دارای آب بسیار کمی می باشد ولی انرژی و حرارت زیادی را تولید می کند و خاکستر کم تولید می کند. این در حالی است که جرقه تولید نمی کند و بدون گاز و بو می باشد. از این رو امکان کاربرد این نوع زغال را بیشتر نموده است.

قیمت خرید زغال لیمو و زغال سفید به صورت کیلویی تعیین می شود و ارتباط مستقیم با سطح کیفیت این نوع زغال دارد. امروزه به سهولت می توانید متناسب با نوع مصرفی که دارید، بهترین نوع زغال را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه نمائید. البته توجه داشته باشید در چون نوع شرایط محیطی قصد استفاده از زغال را دارید که بتوانید زغال بی بو را تهیه نمائید.

اگر نیاز به تأمین زغال سفید ، زغال کبابی، زغال لیمو، زغال تنباکو، زغال چینی و غیره دارید، می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()