پارس بلور نامی آشنا در صنعت طراحی و قالب سازی شیشه و بلور می باشد. امروزه نسبت به صنعت ساخت بلور توجه ویژه ای می شود چون همچنان کاربرد محصولات شیشه ای را در اشکال مختلف می توانید در سطح جهان مشاهده نمائید. 

 شرکت صنعتی پارس بلور چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ طراحی و قالب سازی محصولات شیشه و بلور ادامه می دهد. این مجموعه متناسب با نوع تجهیزاتی که در این صنعت به بازار عرضه شده است، قادر به اجرای پروژه های مختلف در این حوزه می باشند.

قالب سازی حرفه ای توسط گروه پارس بلور

در ابتدا فرآیند انتخاب الگو برداری و پیاده سازی طرح اولیه بر روی کاغذ صورت می گیرد و سپس به وسیلۀ نرم افزارهای گرافیکی به صورت الگو ساخته و به مشتری نشان داده می شود. پس از تأیید مشتری مراحل ساخت قالب با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته، پرینترهای سه بعدی، دستگاه های جوش cnc تحت نظارت مهندسین مجرب پیاده سازی می شود. گروه معتبر پارس بلور متناسب با نیاز بازار توانسته اند شرایط ایده آلی جهت طراحی و ساخت قالب کریستال و شیشه فراهم نمایند. چنین مجموعه هایی به دلیل مهارت و تخصصی که دارند قادر به انجام حرفه ای صورت می گیرد.کشور عزیزمان ایران نیز توانسته در صنعت ساخت محصولات شیشه و کریستال پیشرفت های عظیمی داشته باشد و مجموعۀ پارس بلور نیز از این موضوع مهم مستثنی نبوده و با تأمین تجهیزات پیشرفته همواره تلاش در طراحی و قالب سازی مدرن و مجلل بلور کریستال را متناسب با نیاز مشتریان انجام دهند.  

جهت سفارش قالب سازی بلور و کریستال می توانید با واحد سفارش گیری گروه صنعتی پارس بلور تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به انجام تخصصی طراحی و ساخت قالب بلور و کریستال در ابعاد مختلف و قیمت مناسب می باشند.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()