زغال لیمو از جمله زغال های با کیفیتی است که بیشترین کاربرد آن، به عنوان زغال قلیان مورد استفاده قرار گرفته می شود. از ویژگی های ظاهری ذغال لیمو می توان به رنگ سیاه، براق و بدون شکاف اشاره نمود. زمانی که این نوع زغال شکسته می شود صدای فلزی ایجاد می کند  و از جمله زغال هایی است که دارای 78 درصد کربن است و به عنوان زغال های گرافیتی نیز شناخته می شود. تولید زغال لیمو از چوب درختان مرکبات لیمو شیرین و لیمو ترش می باشد و هنگام استفاده از زغال لیمو، بوی مطبوع این نوع مرکبات را می توان استشمام نمود.

سالار سوز جنوب یکی از مجموعه های بزرگ در عرصۀ واردات، تأمین و فروش زغال لیمو و انواع زغال فعالیت خود را راه اندازی نموده است. هم اکنون امکان خرید زغال لیمو، زغال سفید، زغال واداتی، زغال چینی و غیره را به صورت بسته بندی برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش زغال لیمو در تهران

امروزه فروش زغال لیمو در تهران توسط برخی از فروشندگان که در حوزۀ عرضۀ زغال و محصولات دخانیاتی فعالیت دارند، می گیرد. تولید ذغال لیمو توسط کوره های تولید زغال تهیه می شود. ذغال چوب در حالت کلی علاوه بر داشتن کربن، به میزان 10 الی 18 درصد دارای عناصری چون هیدروژن، اکسیژن و نیروژن می باشد و در دمای بالای 875 درجه سانتی گراد آزاد می شوند.

جهت تولید زغال لیمو علاوه بر نیاز به حرارت، داشتن فشار حرارتی بالا جهت افزایش کیفیت ذغال لیمو لازم است. به طور کلی فراهم نمودن این شرایط به قدرت حرارتی کوره بستگی دارد. در واقع زغال لیمو با کیفیت دچار شکستگی نمی شود و در صورت بروز این مشکل، ارزش زغال اُفت می کند.

جهت خرید زغال چینی و زغال لیمو و دیگر انواع زغال موجود در بازار می توانید با مجموعه سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()