زغال چینی ایرانی و وارداتی طرفداران خاص خود در بازار خرید و فروش زغال دارد. معمولاً زغال چینی از مواد اولیۀ خاک اره، زغال و پوست گردو تولید می شود. البته نوع میزان رطوبت خاک اره نیز به نوبۀ خود بر روی کیفیت زغال تأثیرگذار می باشد. استقبال از فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی به دلیل کیفیت بالای آن می باشد.

در همین راستا سالار سوز جنوب توانسته است، پس از سال ها فعالیت مداوم، امکان خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی را برای مشتریان با قیمت ارزان فراهم نماید.

مشخصات زغال چینی ایرانی و وارداتی

مواد اولیه توسط سرندهای بزرگ صنعتی، سرند می شوند، تا در نهایت بتوان مواد یک دست تهیه نمود. پس از آن مواد گرم می شود و داخل دستگاه اکسترودر ریخته شده و با حرارت بالای المنت های قوی گرم می شوند. در انتها نیز خاک اره ها به صورت مکعب مستطیل به صورت کاملاً فشرده شده از دستگاه خارج می شوند و با نام بریکت یا زغال خام شناخته می شوند. در نهایت بریکت ها توسط کوره های مخصوص سوخته و به زغال تبدیل می شوند. معمولاً وزن هر شمش بریکت چوب در صورت رعایت استانداردها 1500 الی 1700 گرم با طول 70 سانتی متر تولید می شود. البته ممکن است متناسب با مراکز تولیدی مختلف ابعاد زغال چینی متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته شده باشد. خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی همچنان مشتریان خاص خود را دارد چون حرارت بالایی تولید نموده و ماندگاری بالایی داشته و عاری از هر گونه بو و گاز می باشد.

عرضۀ زغال چینی ایرانی و وارداتی به صورت فله و یا بسته بندی انجام می گیرد. بنابراین بر حسب نیاز می توان با قیمت ارزان و مقرون به صرفه زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

جهت اطلاع از قیمت فروش زغال مصری وارداتی و زغال چینی ایرانی و وارداتی می توانید با سالار سوز جنوب در ارتباط باشید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()