کفش از طرح های بسیار متنوع بوده و توسط تولیدکنندگان مختلف به تولید می‌رسد.طراحی و تولید کفش ها می تواند متفاوت از هم باشد و همانطور که می دانیم کفش ها در دو نوع کفش زنانه و مردانه تقسیم بندی می شود که کفش های زنانه ظاهر بسیار ظریفی دارند و از نظر طراحی ،زیباتر در نظر گرفته شده اند. تنوع کفش های زنانه بسیار زیاد بوده و در مدل های مختلف می توان آن را تهیه کرد. برای خرید کفش زنانه به سایت تولیدی کفش آرمیس مراجعه کنید. جهت سفارش آنلاین کفش راحتی با ارزان ترین قیمت به سایت تولیدی کفش آرمیس مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آسان انجام دهید. 

خرید کفش زنانه ورزشی

 برای خرید کفش زنانه ورزشی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب مانند خرید کفش رامش چابک به سایت تولیدی کفش آرمیس مراجعه کنید و انواع کفش زنانه اسپرت را تهیه نمایید.تولیدی کفش آرمیس انواع قسمت های کفش از قبیل رویه، کفی ، زیره، پاشنه و پشتی کفش را در کیفیت بسیار بالایی تهیه نموده و در نهایت کفشی استاندارد و باکیفیت را به تولید میرساند.معمولاً برای کفش ورزشی برای قسمت رویه از رویه های منفذ دار برای ورود و خروج هوا استفاده می‌شود تا پا ها بتوانند راحت به فعالیت بپردازند. 

تولیدی های زیادی هستند که فروش کفش زنانه را ارائه می کنند اما هر یک از این تولیدی ها از مواد اولیه مختلف و طراحی های متفاوت استفاده می کنند بنابراین بسیار مهم است که شما از چه مرکزی خرید کفش زنانه ورزشی و سایر کفش های زنانه را تهیه می کنید.

تولیدی کفش آرمیس با فعالیت گسترده در تولید انواع کفش های مورد نیاز بانوان توانسته طرح های بسیار زیبا و جذاب را ارائه دهد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()