نکاتی در مورد فروش اقساطی ایران خودرو

برخی از نکاتی که در مورد شرایط فروش اقساطی ایران خودرو است و کارشناسان آرشا خودرو آنها را پیش از خرید خودرو اعلام می کنند عبارت است از :

  1. ارائه مدارک درخواست شده :

هر یک از مدارکی که برای فروش اقساطی ایران خودرو نیاز است را شما باید به کارشناسان آرشا خودرو تحویل دهید تا به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. در واقع شما برای خرید قسطی خودرو نیاز است که اطلاعات شخصی تان و همچنین محل سکونت تان را برای ثبت پلاک تحویل دهید. هر نکته ای که مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو و تحویل مدارک باشد را کارشناسان شرکت آرشا خودرو به شما اعلام می کنند تا در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرید.

  1. پرداخت اقساط در دوره مشخص شده :

پرداخت کردن اقساط خودرو دقیقا در زمان مشخص شده یکی از دیگر نکاتی است که شما زمان فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید. در واقع هر یک از ماشین های خریداری شده قیمت متفاوتی دارند که نیمی از هزینه آنها در ابتدا دریافت می شود و نیمی دیگر از هزینه آن را باید به صورت قسط بندی در بازه زمانی مشخص شده تحویل دهید. آرشا خودرو شرایط خرید اقساطی ایران خودرو را برای شما آسان تر می سازد تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. پیش از اینکه فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شود هر شرایطی که مربوط به پرداخت اقساط باشد را کارشناسان آرشا خودرو برای شما بیان می کنند. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات وارد شده در سایت آرشا خودرو را اگر به درستی وارد نکنید ممکن است در روند خرید خودروی شما مشکلی به وجود آید.پیش از اعلام فروش اقساطی ایران خودرو کمپانی تولیدی قیمت آنها را تعیین می کند و به آرشا خودرو اعلام می نماید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()