به دلیل مزیت هایی که فروش اقساطی ایران خودرو دارد بسیاری از افراد با آغاز فروش اقساطی کمپانی ایران خودرو ثبت نام می کنند. آرشا خودرو به عنوان نماینده شرکت ایران خودرو هر یک از خودروهای اقساطی که ایران خودرو اعلام می کند را به مشتریان خود ارائه می دهد. دوره اقساطی که شما باید برای خرید خودروی قسطی پرداخت کنید توسط کارشناسان آرشا خودرو و بر اساس قوانین کمپانی ایران خودرو برایتان مشخص می گردد. در واقع باید بدانید که جدا از مزیت های خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ، شما باید به خوبی قوانین فروش اقساطی انواع خودروها را بدانید و بر اساس آنها خرید خودرو را انجام دهید.

هر یک از اطلاعاتی که مربوط به خرید اقساطی خودرو می باشد را باید به صورت دقیق در سایت وارد کنید تا آنها را کارشناسان مورد بررسی قرار دهند. دقت داشته باشید که زمان خرید اینترنتی خودروها  به صورت قسطی باید به خوبی قیمت آنها را هم بررسی کنید. با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو قیمت هر یک از آنها را آرشا خودرو در سایت وارد می کند تا با آگاهی بیشتری اقدام به خریداری خودرو نمایید.

تنوع خودروهای قسطی :

تنوع خودروهای ایران خودرو با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو بسیار زیاد است و همین مورد یک مزیت مهم برای مشتریان به شمار می آید. در واقع مشتریان می توانند بر اساس بودجه خود یکی از انواع خودروهای تولید شده ایران خودرو را که قیمت متفاوتی دارد و با بودجه آنها هماهنگ است را خریداری کنند. شما با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو می توانید وارد سایت آرشا خودرو شوید و هر یک از مدل های متنوع خودروها را همراه با قیمتی که دارند مشاهده کنید. توجه داشته باشید که زمان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو باید مدارک خود را به درستی تحویل دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()