شما باید به خوبی بدانید که به دلیل مزیت های فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این تجهیزات را به صورت اینترنتی خریداری کنند. فروشگاه علمینو یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که با بهترین قیمت تمامی تجهیزات را به دست مشتریان خود می رساند. به دلیل مزیت های بی نظیری که در فروش اینترنتی انواع تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد علینو بیشتر محصولات آزمایشگاهی خود را در سایت گذاشته است تا مشتریان به راحتی آنها را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهند.

بسته بندی و ارسال اصولی :

شرکت علمینو زمان فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی خیال مشتری را بابت بسته بندی ایمن محصولات خود آسوده می سازد. شما می توانید انواع کالاهای آزمایشگاهی مانند شیشه ها که حساسیت زیادی دارند را با خیال راحت از این شرکت خریداری کنید. در واقع بسته بندی انواع تجهیزات توسط این شرکت به بهترین نحو ممکن انجام می شود و شما می توانید با خیال آسوده هر یک از آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. بسته بندی با بهترین روش ممکن و همچنین ارسال سریع یکی از مهمترین و بهترین خدماتی است که شرکت علمینو به مشتریان خود ارائه می دهد.

هزینه مناسب :

فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی در شرکت علمینو با بهترین قیمت انجام می شود تا مشتریان قادر باشند انواع تجهیزات را با بهترین قیمت خریداری کنند. در صورتی که هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی قیمت مناسبی داشته باشند مشتری می تواند بیشتر تجهیزات مورد نیازش را با بهترین قیمت خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی مانند فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در علمینو با قیمت عمده انجام می شود و به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان توانایی خریداری انواع تجهیزات آزمایشگاهی را از این شرکت دارند و آنها را به صورت اینترنتی خریداری می کنند.

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()