فروش نوار خطر در سایز و رنگبندی های استاندارد انجام می گیرد. ما در اینجا قصد داریم بیشتر به کاربرد و معرفی نوارهای خطر بپردازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین نوع نوار خطر را جهت اعلام هشدار به دیگران استفاده نمائید. فروش انواع نوار خطر در ابعاد استاندارد و سفارشی صورت می گیرد. برخی از سازمان های خصوصی و دولتی، کارخانجات، شرکت ها، بیمارستان و غیره می توانند بر حسب نیاز و موقعیت های حادثه ساز، ممکن است نیاز به نصب نوار خطر داشته باشند. بنابراین متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مناسب ترین نوار خطر را تهیه می نمایند که در مواقع نیاز آن را مورد استفاده قرار دهند.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ تولید نایلون های صنعتی و همچنین نوار خطر به فعالیت خود ادامه می دهند. این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین فناوری روز توانسته اند موفق به تولید انواع نوار خطر و انواع پلاستیک بسته بندی با ویژگی های متفاوت شوند.

فروش رول نوار خطر

فروش رول نوار خطر در ابعاد و قطر استاندارد انجام می گیرد که البته متناسب با نیاز مشتریان امکان خرید نوار خطر سفارشی نیز وجود دارد. نوار خطر جهت هشدار در محدوده نصب می شود. پرفروش ترین نوار خطر، نوار خطر زرد رنگ می باشد که جهت اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی، امور لوله گذای، ساختمان سازی، کابل کشی، تعمیرات جاده ای و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند و به واسطۀ این نوع نوار خطر، محدودۀ خطرساز را مشخص می نمایند. برای اطلاع از  قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید.

فروش نوار خطر ارزان توسط تولیدکنندگان این نوع محصولات صورت می گیرد. به عبارتی چنین مجموعه هایی با قیمت ارزان تر از بازار، محصولات تولیدی خود را به فروش می رسانند.

مجموعۀ باران پلاست علاوه بر فروش نوارهای خطر در رنگبندی های مختلف، انواع نایلون پلاستیکی بسته بندی نیز تولید و عرضه می کنند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()