قیمت نایلون حبابدار بر اساس ویژگی های این محصول مشخص می شود. تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون، سایز حباب های پلاستیک، سطح کیفیت مواد پلیمری به کار رفته و ابعاد رول از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر قیمت انواع نایلون حبابدار بسته بندی دارد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای با ضخامت های متفاوتی انجام می گیرد. به طور کلی قیمت نایلون حبابدار سایز بزرگ متفاوت از قیمت نایلون حبابدار سایز کوچک می باشد. البته حالت رولی و کیسه ای این نوع پلاستیک بر روی قیمت آن تأثیرگذار می باشد.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان لفاف های بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است و متناسب با نیاز مشتریان قادر به تولید انواع نایلون در ابعاد سفارشی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشند.

قیمت نایلون حبابدار کیسه ای و رولی

به طور کلی قیمت نایلون حبابدار کیسه ای بر اساس سایز حباب، ابعاد کیسه و میزان ضخامت نایلون تعیین می شود. از این رو شرکت ها، کارگاه ها، کارخانجات و سایر مجموعه ها جهت بسته بندی محصولات می توانند از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمایند. هدف اصلی از خرید نایلون حبابدار حفاظت از اقلام با حساسیت بالا و شکستنی می باشد.

بدین ترتیب جهت امور اسباب کشی منزل جهت بسته بندی کالاهای شکستنی و حساس اقدام به خرید نایلون حبابدار رولی می نمایند. بدین وسیله از ورود ضربه و آسیب به وسایل جلوگیری می کنند و متناسب با قیمتی که می تواند داشته باشند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت خرید نوار خطر و انواع نایلون حبابدار می تواند از طریق مجموعۀ باران پلاست اقدام نمائید. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته توانسته است موفق به تولید و پخش انواع پلاستیک حبابدار، فیلم شیرینگ، فیلم استرچ و دیگر محصولات بسته بندی با قیمت ارزان تر از بازار شوند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()