نایلون شیرینگ پلی اتیلن به عنوان یکی از پلاستیک های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. فیلم شیرینگ به صورت رولی و در ابعاد و ضخامت های متفاوتی تهیه می شوند و آمادۀ فروش می باشند. امروزه کارخانجات متعددی می توانند با خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن  ، محصولات تولید شده را با استفاده از این نوع پلاستیک به حالت وکیوم شده و کاملاً بهداشتی بسته بندی نمایند.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت تولید و پخش محصولات پلاستیکی در امور بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است. پلاستیک حبابدار،  نایلون استرچ، نایلون شیرینگ پلی اتیلن ، نایلون عریض، نوار خطر و ... برخی از انواع محصولات نایلونی این مجموعه به شمار می روند و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند.

نکات مهم خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن

خاصیت فیلم شیرینگ پلی اتیلن به نحوی است که در برابر حرارت بالا همچون حرارت سشوار تغییر حالت پیدا می کند و ابعاد آن کوچکتر شده و سطح محصول را به طور کامل در بر می گیرد. از این رو به عنوان یکی از پلاستیک های پرکاربرد و مقاوم در صنعت بسته بندی اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن به صورت رولی صورت می گیرد و مجموعه های مختلف، امور بسته بندی دستی و یا مکانیزۀ اقلام می توانند این نوع پلاستیک را در ابعاد و ضخامت مورد نظر تهیه نمایند. امروزه خرید و فروش پلاستیک شیرینگ پلی اتیلن به صورت رول تک لایه و یا چند لایه صورت می گیرد. البته امکان خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن سفارشی نیز برای مشتریان فراهم می باشد. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

اگر نیاز به تهیۀ انواع نایلون بسته بندی، نوار خطر، نوار چسب شیشه ای و مواردی از این قبیل دارید، می توانید با واحد فروش مجموعۀ باران پلاست تماس بگیرید. پس از استعلام قیمت محصولات و اطمینان از کیفیت بالای آنها، نایلون مورد نظر خود را با ابعاد مختلف و قیمت ارزان تهیه نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()