آموزش از راه دور راهکار مناسبی است که از سوی سیستم آموزش و پرورش در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات آموزشی پشتیبانی می شود. همانطور که می دانید خیلی از دانش آموزان در سرتاسر کشور هستند که به دلایل متعددی از تحصیل باز مانده اند ولی به کمک خدمات آموزش از راه دور می توانند ادامه تحصیل دهند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها سال های متوالی است که به عنوان یکی از مراکز آموزش مجازی، فعالیت خود را در حوزۀ آموزش از راه دور آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز جامعه و گسترش فضای اینترنت، اقدام به تأسیس سیستم یادگیری از راه دور نموده است.

مزایا و معایب آموزش از راه دور

به طور کلی راه اندازی یک سیستم و یا انجام یک کاری در کنار مزایا، دارای یک سری معایب نیز می باشد. از این رو این مسئله در رابطه با موضوع سیستم آموزش از راه دور نیز صادق می باشد. در واقع ارائه خدمات آموزش از راه دور موجب می شود که کمتر دانش آموزان در جامعه حضور داشته باشند و با هم سن و سال های خود روابط اجتماعی داشته باشند. از این رو برخی از افراد با راه اندازی مراکز آموزش از راه دور مخالف می باشند ولی در حالت کلی با رشد روز افزون فضای مجازی در سطح جهان روبرو می باشیم.

بدین ترتیب تأسیس مراکز آموزش از راه دور و مجازی می تواند گامی مؤثر در جهت رشد و توسعۀ فرهنگ میان اقشار مختلف جامعه گردد. استفاده از سیستم آموزش از راه دور، صرفه جویی مالی و زمانی را برای والدین و دانش آموزان مهیا می کند. از این رو افراد در کنار ادامه تحصیل می توانند کارهای اجتماعی دیگری نیز انجام دهند و یا در حال انجام یک کسب و کار هستند، با موفقیت به فعالیت خود ادامه دهند.

جهت اطلاع از نحوۀ ثبت نام و شهریۀ دوره آموزش مجازی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()