کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف است که توانسته تحولی بزرگ در زندگی بشریت داشته باشد. کمپرسور اسکرو نوعی دستگاه است که جهت بهبود فشار سیالات در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو  خرید کمپرسور اسکرو را توسط برخی از صنایع چون صنعت تولید تجهیزات خانگی، پزشکی، صنایع هواپیمایی، صنعت خودروسازی و غیره مشاهده نمود.

اگر قصد خرید کمپرسور اسکرو قیمت ارزان و با کیفیت را دارید می توانید با کادر فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

فروش کمپرسور اسکرو و نحوۀ عملکرد آن

فروش کمپرسور اسکرو در چند مدل متفاوت صورت می گیرد که می توان به کمپرسور اسکرو بدون روغن و با روغن و همچنین کمپرسور اسکرو تسمه ای اشاره نمود. دستگاه کمپرسور اسکرو همچون پمپ های بادی که در تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند، ساخته شده اند. به عبارتی این دستگاه به عنوان کمپرسورهای تولید کنندۀ هوای فشرده پیستونی در ساخت تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو بدین شکل است که همچون یک پمپ باد عمل می کند. در واقع همچون یک تلمبۀ باد اقدام به تولید هوای فشرده می نماید ولی این فرایند را با استفاده از دو روتور که در خلاف یکدیگر چرخانده می شوند، صورت می گیرد. به طور کلی می توان گفت، نحوۀ کارکرد دستگاه اسکرو همچون چرخ گوشت معمولی عمل می کند.

قیمت کمپرسور اسکرو به مدل و ظرفیت تولید هوای فشرده ای که توسط دستگاه صورت می گیرد، مشخص می شود. با توجه به مدل های مختلف دستگاه کمپرسور اسکرو روغنی و بدون روغن، می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت انواع کمپرسور اسکرو با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

شرکت هوامدار به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است. با توسعۀ فضای مجازی، این مجموعه جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان در سطح کشور، شرایط لازم جهت  خرید کمپرسور اسکرو و دیگر محصولات موجود در فروشگاه را با قیمت مناسب مهیا نموده است.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()