آموزش مجازی بر روی بستر اینترنت انجام می گیرد. امروزه شاهد رونق اینترنت در سطح جهان می باشیم که در ایران نیز تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آورده است. امروزه شاهد کاربرد گستردۀ اینترنت در بخش آموزشی می باشیم. در واقع برخی از مراکز توانسته اند نوع خدمات آموزشی خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند. بدین ترتیب چندین سال است که شاهد راه اندازی سیستم های آموزش مجازی در سطح کشور می باشیم.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با گذشت زمان و مشاهدۀ رونق فضای اینترنت و مزایایی که این بستر می تواند برای سیستم آموزش و پرورش داشته باشد، توانسته است به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات آموزش مجازی به فعالیت خود ادامه دهد.

اهمیت راه اندازی سیستم آموزش مجازی

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، راه اندازی سیستم آموزش مجازی تنها نیاز به استفاده از یک خط اینترنت و کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمند دارند. با استفاده از این فرصت افرادی که از ادامۀ تحصیل باز مانده اند و یا در پروسۀ ادامۀ تحصیل به دلایلی با موقعیت های مختلف روبرو شده اند، می توانند از مزایای مدارس آموزش مجازی استفاده نمایند.

با بهره گیری از خدمات آموزش از راه دور نیاز به حضور فیزیکی نیست و نیاز به صرف هزینۀ کمتری است. علاوه بر آنکه سرعت یادگیری با استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی و مجازی می تواند افزایش یابد.

مطالعه مجدد و چند باره مطالب، بهره مندی از اساتید مجرب و مرتفع نمودن ایرادات و مشکلات در جلسات آنلاین و افزایش سطح کیفیت آموزش مطالب از بازخوردهای مثبت سیستم آموزش مجازی به شمار می آید. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به دریافت خدمات آموزش الکترونیکی هستند چون به آنها فرصت انجام کارهای دیگر را می دهد.

برای ثبت نام در دوره آموزش از راه دور می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید و یا به سایت رسمی این مجموعه مراجعه نموده و به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()