اتوبار از جمله مراکز معتبر در حوزۀ خدمات دهی حمل وسایل و اثاثیه منزل در اختیار عموم مردم قرار گرفته می شود. تا کنون عموم افراد در طول زندگی خود سابقۀ اسباب کشی جهت جابجایی منزل داشته اند و با دغدغه های این امور آشنایی کامل دارند. از این رو راه اندازی مراکز  اتوبار با هدف تسهیل امور حمل و نقل و جابجایی اقدام به ارائه خدمات به همشهریان محترم می نمایند. با توجه به انبوه ساختمان های بزرگ، برای افراد حمل و نقل وسایل سنگین از طریق راه پله کار راحتی نمی باشد و نیاز به استفاده از افراد با قدرت بدنی بالا می باشد. از این رو خدمات اتوبار و باربری می تواند گزینۀ مناسبی در این راستا برای افراد به شمار آید.

اتوبار آزادی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات حمل اثاثیه در داخل و خارج از شهرستان می باشند. بدین وسیله جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان توانسته اند با استخدام کرارگران مجرب و کار بلند، تمام تلاش خود را در حوزۀ بسته بندی اصولی و همچنین حمل اثاثیه در مدت زمان اندک و حداقل هزینه انجام دهند.

ارائه خدمات اصولی اتوبار

امروزه خیلی از افراد با دغدغه های متعددی روبرو هستند و این مسئله موجب شده تا زمان کافی جهت امور حمل اسباب و اثاثیه نداشته باشند و به همین دلیل استفاده از خدمات اتوبار توسط مراکز باربری بهترین راهکار می باشد. در این صورت با بهره گیری از نیروی کارگر مجرب با قدرت بدنی بالا می توان در کوتاه ترین زمان، پروسۀ حمل و نقل را با هزینۀ اندک انجام داد. مرکز اتوبار و باربری معتبر نسبت به خدماتی که ارائه می دهند، متعهد می باشند.

در همین راستا مجموعۀ اتوبار آزادی با دقت در جابجایی، استفاده از افراد ماهر و خبره و داشتن نیم قرن تجربه خدمات اتوبار و حمل اثاثیه توسط مجموعۀ خود را با قیمت منصفانه تضمین می کند.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()