میلگرد استیل 304 یکی از رایج ترین گریدهای میلگرد استنلس استیل به شمار می رود. کاربرد میلگرد در دو مدل میلگرد ساده و میلگرد آجدار صورت می گیرد. میلگرد نوعی پروفیل با سطح مقطع دایره ای می باشد و مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارد. امروزه شاهد کاربرد میلگرد استیل 304 با خاصیت غیر مغناطیسی می باشیم که از آن در ساخت تجهیزات دکوراتیو و ساخت برخی از لوازم استیل، ساخت تجهیزات ساختمان، دستگاه و ماشین آلات صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شرکت استیل راشا با داشتن آگاهی نسبت به نیاز محصولات استیل در صنایع مختلف، فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش میلگرد استیل مانند  فروش میلگرد استیل 304 ، پروفیل استیل، لوله استیل و ... با گریدهای رایج و قیمت ارزان آغاز نموده است.

ویژگی های میلگرد استیل 304 و مصارف آن

از مهمترین ویژگی های میلگرد استیل 304 می توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و خوردگی اشاره نمود. بدین ترتیب کاربرد این نوع میلگرد را می توان در اجرای پروژه های متعدد چون ساخت و ساز ساختمان، ساخت تجهیزات صنعتی، دستگاه های پزشکی، لوازم دکوراتیو و غیره مشاهده نمود. از دیگر ویژگی های بارز میلگرد استنلس استیل 304 می توان به قابلیت فرم پذیری بالا، سهولت در برش دهی و استحکام بالای آن اشاره نمود. از این رو در صنایع مختلف شاهد کاربرد میلگرد استیل نگیر جهت امور قابل بندی، مهار بند، شفت، ستون گذاری، امور دریایی، صنعت غذایی و بهداشتی، ساخت تجهیزات ساختمانی و غیره می باشیم.

قیمت خرید میلگرد استیل 304 بر اساس فاکتورهای مهم چون میزان ضخامت، سایز و وزن بستگی دارد. بدین ترتیب مشاغل مختلف جهت ساخت تجهیزات و ماشین آلات از جنس استیل می توانند از طریق شرکت استیل راشا اقدام نمایند. البته امکان دریافت خدمات مشاوره رایگان پیش از سفارش محصولات استنلس استیل برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()