پوکه معدنی در اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب جهت مصارف گوناگون می توانید مناسب ترین سایز پوکه معدنی را انتخاب نموده و با قیمت مناسب سفارش دهید. پوکه معدنی از دیگر سنگ های معدنی است که دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری می باشد که می توان به وزن سبک، داشتن حفره های خالی و تنوع سایز اشاره نمود. بدین وسیله می توان متناسب با نوع کاربری، خرید پوکه معدنی را مورد نیاز مجموعۀ خود را به صورت فله و یا کیسه ای با قیمت مناسب تهیه نمائید.

پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز عمده در حوزۀ فروش پوکه های معدنی قروه، تبریز و دیگر معادن معتبر در سطح کشور می باشد. از این رو متناسب با نیاز می توانید سفارش پوکه های معدنی مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از طریق این مجموعۀ معتبر با قیمت پوکه معدنی ارزان تهیه نمائید.

ویژگی های مهم پوکه معدنی و کاربرد آن

سبک بودن و داشتن تخلخل از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی به شمار می رود و کاربرد عمدۀ آن را می توان در امور پرورش گیاهان و همچنین پروسۀ بتن سازی در اجرای پروژه های ساختمان سازی مشاهده نمود. در واقع به دلیل داشتن وزن سبک، در فرآیند بتن سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود و جهت عایق سازی صوتی و حرارتی قسمت سقف از مزایای پوکه معدنی بهره گرفته می شود.

فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف با اسامی پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی ماسه ای و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سایز و میزان کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ پوکه عوام مهم تأثیرگذار بر روی قیمت پوکه معدنی می باشد. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربردی که دارید، می توانید پوکه های معدنی درجه یک و منسجمی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

در صورت نیاز به تأمین انواع پوکه معدنی به صورت کیسه ای می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()