قیمت پوکه معدنی بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می گردد و ما قصد داریم به برخی از این موارد هم بپردازیم. پوکه معدنی از جمله سنگ های معدنی است که حاصل سرد شدن گدازه های مذاب مواد آتشفشانی می باشد و توسط برخی از معادن در ابعاد مختلف استخراج شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. محل استخراج تأثیر مستقیم بر قیمت پوکه معدنی خواهد داشت و افرادی که در حجم بالا نیاز به تأمین پوکه های معدنی دارند، نسبت به این نکته آگاهی کامل دارند. جهت آگاهی از آخرین قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با مرکز فروش پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید. پس از تعیین سایز و وزن می توانید با قیمت مناسب پوکه معدنی مورد نیاز خود را به صورت کیسه ای و یا فله تأمین نمائید.

موارد مهم تعیین قیمت پوکه های معدنی

پوکه های معدنی در سایزهای مختلف و با کیفیت های متفاوتی استخراج می شوند. بدین ترتیب ممکن است قیمت پوکه معدنی معادن مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. توجه داشته باشید که کاربرد پوکه های معدنی را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. از این رو قیمت انواع پوکه معدنی تأثیر مستقیم بر هزینۀ اجرای پروژه های مختلف خواهد داشت. جهت بتن سازی در اجرای پروژه های ساختمان سازی از مزایای پوکه معدنی استفاده می شود چون به دلیل وزن سبک و حفره های خالی موجب کاهش وزن سازۀ ساختمان می شود و به نوعی عامل مهم جهت عایق سازی حرارت و صدا در قسمت سقف می باشد. کاربرد پوکه معدنی را می توان در امور کشاورزی و زهکشی نمودن خاک و پرورش گل و گیاه از مزایای پوکه معدنی استفاده می شود. پوکه های معدنی جهت مصارف تصفیه آب و امور شیلات نیز به کار برده می شود و قیمت پوکه معدنی جهت تأمین این نوع مصالح پر کاربرد حائز اهمیت می باشد.  

جهت سفارش خرید پوکه معدنی با قیمت ارزان می توانید با دفاتر تهران و اصفهان شرکت پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را به صورت اینترنتی و تلفنی انجام دهید و در محل محصول مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()