میلگرد استیل از دیگر محصولات استنلس است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. جهت تولید میلگرد استنلس استیل از گریدهای مختلف استیل بهره گرفته می شود و از آن می توان جهت مصارفی که باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید و فروش میلگرد استیل در مدل های مختلفی صورت می گیرد که می توان به میلگرد استیل ساده و میلگرد استیل دو جداره اشاره نمود. از گذشته تا به امروز می توان کاربرد عمدۀ میلگرد فولادی را در صنعت ساختمان سازی و غیره مشاهده نمود.  

شرکت استیل راشا یکی از مجموعه های عرضه کننده محصولات استیل در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته اند امکان فروش انواع میلگرد، فروش پروفیل استیل ، لوله استیل و غیره را در سایز، ضخامت و گریدهای مختلف را در سطح کشور فراهم نمایند.

کاربرد و قیمت میلگرد استیل

تا کنون کاربردهای مختلفی از میلگردهای استیل را در صنایع ساختمان سازی، ساخت تجهیزات و دستگاه های صنعتی، صنعت خودروسازی و ماشین آلات سنگین، امور شبکه بندی، ساخت تجهیزات فرفوژه، تجهیزات دکوراتیو و غیره مشاهده نمود. میلگرد استیل با گریدهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند چون داشتن ماهیت ضد زنگ و استحکام بالا از نکات مهم این محصول به شمار می رود. بدین ترتیب مجموعه های مختلف که نیاز به تأمین میلگرد فولادی دارند، می توانند پس از مشورت با کارشناسان فروش محصولات فولادی، میلگرد استیل مورد نیاز خود را در گرید و سایز مناسب و قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت استعلام قیمت میلگرد استیل می توانید از طریق دفتر فروش شرکت استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ معتر در حوزۀ تأمین و فروش محصولات خام فولادی در تهران می باشند و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن همراهی کنند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()