زغال لیمو از چوب درختان مرکب تولید می شود و هنگام سوختن بوی مطبوعی از آن حاصل می شود. از این رو افرادی که قصد تهیۀ زغال قلیانی دارند، ترجیح می دهند از مزایای زغال لیمو استفاده نمایند. فروش زغال لیمو به صورت بسته بندی و فله انجام می گیرد و خریداران متناسب با نیاز می توانند زغال مورد نیاز خود را تهیه نمایند. از ویژگی های ظاهری ذغال لیمو خوب می توان به داشتن سطح براق و سیاه آن اشاره نمود. البته نحوۀ تولید این نوع زغال به نحوی است که بدون شکاف می باشد و از انسجام بالایی برخوردار است. مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت تخصصی در حوزۀ تهیه و فروش زغال لیمو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. افرادی که قصد تهیۀ زغال برای مصارف قلیان و یا پخت و پز دارند می توانند به واسطۀ این مجموعه اقدام نمایند.

مشخصات زغال لیمو عالی

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، داشتن سطحی براق، بدون شکاف و ایجاد صدای فلز هنگام شکستگی، تولید حرارت بالا، ماندگاری بالا و انسجام از مشخصات ظاهری زغال لیمو خوب محسوب می شود. فروش زغال کبابی از طریق سایت این مرکز انجام می گیرد. 

زغال متشکل از 78 درصد کربن می باشد و کربن به ذرات ریز تشکیل دهندۀ زغال می باشد که امکان ایجاد 90 گرافیت در ساخت زغال وجود دارد که کربن خالص و بدون سولفور شناخته می شود. هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن نیز از اجزای دیگر تشکیل دهندۀ ذغال لیمو به شمار می رود و میزان آب موجود در زغال بستگی به درجه حرارت و رطوبت نسبی هوا دارد. هنگام خرید زغال توجه به سایز و کیفیت انسجام زغال از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم تولید گاز سمی و دود، ماندگاری زمان سرخ شدن زغال از مهمترین ویژگی های زغال لیمو است.

زغال لیمو مورد نیاز خود را می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()