داکرومات مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد و از ارزش بالایی برخوردار است. مواد داکرومات از متریال خاصی تشکیل شده است که موجب بهبود کیفیت وسایل فلزی می شود. در واقع هدف از ساخت داکرومات ایجاد پوشش ضد زنگ برای فلزات است که بتوان آنها را در برابر شرایط محیطی ایمن ساخت. این نوع پوشش در صنعت بسیار ارزشمند می باشد و توانسته تحولی بزرگ در نگهداری وسایل فلزی بوجود آورند. ساخت مواد داکرومات توسط برخی از مراکز موجب شده تا صنعت گران بتوانند راهکار مناسبی جهت ارتقاء کیفیت و ماندگاری وسایل فلزی بوجود آورند. برای خرید داکرومات به سایت مراجعه کنید. 

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت تولید و عرضۀ مواد داکرومات در کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با تأمین مواد اولیۀ با کیفیت توانسته اند با تولید مواد داکرومت تغییرات بزرگی در صنایع مختلف بوجود آورند.

کاربرد مواد داکرومات

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، پوشش داکرومات دارای خواصی است که موجب افزایش مقاومت وسایل فلزی در برابر شرایط محیطی چون خوردگی، حرارت بالا و عدم ایجاد تردی هیدروژنی می شود. بدین وسیله کاربرد این نوع پوشش را می توان بر روی کلیۀ وسایل فلزی که در صنایع مختلف چون خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع نظامی، ریلی، ساخت تجهیزات کشاورزی و گلخانه ای، تجهیزات نیرگاه ها و تأسیسات انتقال نیرو و ... مشاهده نمود.

واشر، پیچ و مهر، لوله های آب، فنر، بست، تجهیزات فلزی سبک، زنجیر، بست های ریل، ورق های فولادی از جنس آهن، اتصالات و ... برخی از قطعات فلزی هستند که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند و جهت استحکام سازی آنها در برابر شرایط محیطی و رطوبت از مواد داکرومات جهت ایجاد پوشش بر روی آنها استفاده می شود.

جهت سفارش خرید لاک رزوه مواد فلزی با مواد داکرومات می توانید با شرکت معتبر پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()