زغال سفید یکی دیگر از زغال های پرفروش به شمار می رود. کاربرد زغال جایگزین استفاده از چوب خشک برای روشن کردن آتش می باشد. تولید زغال طی فرآیندهای مختلف صورت می گیرد و در نتیجۀ آن زغال هایی با ویژگی های ساختاری متفاوت تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. محبوبیت و استقبال از خرید زغال سفید به دلیل سازگاری این نوع زغال با محیط زیست می باشد. زغال سفید با اصطلاح زغال سفیدک دار نیز شناخته می شود و همچون دیگر زغال ها دارای خواص بی دود و بی بو می باشند و ماندگاری بالایی دارد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب سال های متوالی است که در صنعت فروش زغال سفید و دیگر زغال های رایج در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. توانسته اند امکان خرید انواع زغال با کیفیت و قیمت مناسب را متناسب با نیاز مصرف کنندگان عرضه نمایند.

مزایای خرید زغال سفید

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، از مهمترین مزایای زغال سفید می توان به کیفیت بالای این محصول و نحوۀ تولید آن اشاره نمود که موجب سازگاری آن با محیط زیست شده است. جهت تولید زغال سفید از ذغال های بی کیفیت استفاده می شود و تولید ذغال سفید برای مجموعه های تولید کنندۀ زغال صرفۀ اقتصادی دارد. جهت تهیۀ ذغال سفید به میزان قابل توجهی آب داخل چوب را کاهش می دهند که عاملی برای افزایش استحکام زغال می باشد. به طور کلی گفته می شود، این نوع زغال از نظر ویژگی های فیزیکی و همچنین شیمیایی از دوام بالا برخوردار است. البته میزان تولید خاکستر، دود و آلاینده های مضر هنگام استفاده از زغال سفید بسیار کم می باشد. به میزان قابل توجهی از تولید گازهای سمی دی اکسید کربن جلوگیری می کند و جهت امور پخت و پز نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. 

در صورت نیاز به خرید انواع زغال مانند خرید زغال کبابی می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()