زغال چینی ایرانی و وارداتی یکی از زغال های با کیفیت موجود در بازار داخل به شمار می رود. فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی در همین راستا صورت گرفته است و به دلیل داشتن یک سری ویژگی های خاص مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. همانطور که می دانید دسترسی به چوب خشک و محلی برای ایجاد آتش برای افراد شهر نشین وجود ندارد. از این رو صنعت گران اقدام به تولید ذغال با ویژگی های خاص نمودند که بتوانند نیاز آتش مورد نیاز در مصارف مختلف را برای انسان مرتفع نمایند.  

خوشبختانه مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت تخصصی در حوزۀ تهیه و توزیع انواع زغال ایرانی و وارداتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. توانسته اند سهمی در توزیع زغال های ایرانی و خارجی با قیمت مناسب در کشور داشته باشند.

ترکیبات زغال چینی ایرانی و وارداتی

صنعت تولید زغال فشرده بیش از ده سال است که در ایران رونق یافته است و به دلیل داشتن کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. خیلی از افراد جهت امور پخت و پز، تهیۀ آتش کوره های صنعتی اقدام به خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی می نمایند. ترکیبات اصلی زغال چینی ایرانی و وارداتی متشکل از خاک زغال، خاک اره و پوست گردو می باشد. سطح رطوبت، اندازه و جنس خاک اره تأثیر مستقیم بر کیفیت زغال خواهد داشت.

رطوبت خاک اره در دو مدل خاک اره مرطوب برای چوب تازه و خاک ارزه خشک برای چوب خشک شده می باشد. خاک اره از نظر اندازه در دسته بندی های مختلف چون خاک اره CNC، خاک اره کراسر، خاک اره آسیاب، خاک اره نجاری و خاک اره فلکی تقسیم بندی می شوند و متناسب با نوع درخت شاهد کاربرد چوب گردو، چوب جنگلی، چوب راش، چوب سنوبر و غیره می باشیم. مسائل متعددی در حوزۀ تولید زغال چینی ایرانی و وارداتی وجود دارد که در مطالب میکرو مقاله گنجانده نمی شود و تنها به ترکیبات اصلی به کار رفته در ساخت زغال های فشرده پرداختیم.

اگر خواستار خرید زغال کبابی و زغال چینی ایرانی و وارداتی با قیمت ارزان و به صورت بسته بندی می باشید می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()