داکرومت از جمله موادی است که به عنوان روکش برای قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. مواد داکرومت از متریالی ساخته شده است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود و بسیار ارزشمند بوده و موجب افزایش مقاومت قطعات فلزی می شود. به طور کلی ورق های فلزی در برابر رطوبت و آب مقاومت اندکی دارد و موجب خوردگی قطعات می شود. بنابراین جهت افزایش ماندگاری چنین قطعاتی نیاز به استفاده از مواد ضد زنگ است که با عنوان روکش داکرومت بر روی اکثر قطعات فلزی پوشانده می شود. برخی از مراکز به صورت تخصصی قادر به ارائه خدمات پوشش کار داکرومت به صورت کاملاً اصولی می باشند. برای اطلاع از  فروش داکرومت به سایت مرجعه کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و همچنین استفاده از پرسنل کاری مجرب توانسته اند موفق به تولید مواد داکرومت گردند. بدین وسیله بتوانند خدمتی بزرگ در بهبود کیفیت محصولات تولید شده در صنایع مختلف داشته باشند.

انجام تخصصی پوشش داکرومت

به طور کلی کاربرد عمدۀ پوشش داکرومات جهت روکش و پوشش دهی فلزات به کار برده می شود. با توجه به کاربرد گستردۀ قطعات فلزی در صنایع مختلف، با بهره گیری از مواد داکرومت می توان میزان استحکام و مقاومت قطعات فلزی را در برابر شرایط محیطی و رطوبت به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند. به همین دلیل پوشش داکرومات برای صنایع مختلف بسیار ارزشمند خواهد بود و می تواند باعث افزایش قیمت محصولات می گردد. فروش لاک رزوه از طریق سایت انجام می گیرد. 

صنایع مختلف چون صنایع خودروسازی، کشاورزی، دریایی، ریلی، نظامی، هوایی، ساختمان سازی، نفت، گاز و پتروشیمی و ... متشکل از ابزارآلات، تجهیزات، دستگاه و ماشین آلات مختلفی می باشند که متشکل از قطعات فلزی آهنی می باشند. این نوع تجهیزات هنگامی که در معرض رطوبت و محیط قرار گرفته می شوند، دچار فرسایش و خوردگی می شوند. از این رو جهت جلوگیری از خوردگی قطعات، از متریال داکرومت استفاده می شود تا بتوانند سطح استحکام این نوع مواد را به میزان قابل توجهی ارتقاء ببخشند. 

صنعت گران جهت پوشش کاری قطعات فلزی می توانند از مزایای پوشش داکرومت توسط مجموعۀ پوشش پارس بهره مند شوند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()