کلرزن مایع یکی از مهمترین پکیج هایی است که در طراحی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی، استخر و خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با بهره گیری از دستگاه کلریناتور تلاش می شود آلودگی های موجود در آب را از بین برد و بتوان به طور کامل فرآیند گند زدایی آب را انجام داد. الکتروموتور، گیربکس کاهنده دور، شفت و پروانه با روکش ضد خوردگی، دوزینگ پمپ، مخزن آماده سازی کلریناتور ، مخزن تزریق کلریناتور، شاسی استقرار تجهیزات فلزی یا استیل، تابلو برق و اتصالات مربوطه از جنس UPVC از جمله تجهیزات کلرزن مایع به شمار می روند. هر کدام از آنها نقش بسزایی در کیفیت فرآیند ضد عفونی کردن و پروسۀ گند زدایی آب دارد.

شرکت اطلس آب به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی، ساخت و اجرای پکیج کلریناتور و راه اندازی سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی با ظرفیت های کوچک و بزرگ با حداقل هزینه و ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیرات در قسمت های مختلف پکیج تصفیه آب فعالیت می کنند.

اجرای پکیج کلرزن مایع و کلریناتور

جهت راه اندازی پکیج تزریق کلر توصیه می کنیم با کارشناسان فنی و مهندسی مجرب که در حوزۀ طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می کنند، مشورت نمائید. پکیج تزریق کرزن مایع در ساخت دستگاه های تصفیه آب ضرورت ارد و نقش بسزایی در ضد عفونی کردن آب خواهد داشت. لازم به ذکر است که طراحی و ساخت کلریناتور دوبلکس تغییرات قابل توجهی نسبت به پکیج تزریق کلرزن تکی دارد و متخصصی مجری راه اندازی پکیج تصفیه آب صنعتی و خانگی، تمام این نکات را مد نظر قرار می دهند. به طور کلی پکیج کلرزن مایع می تواند به صورت دستی و یا تمام اتوماتیک باشد.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید سیستم کلریناتور صنعتی و خانگی می توانید با دفتر مرکزی مجموعۀ اطلس آب تماس حاصل فرمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()