ورق هایمپک از مواد اولیۀ پلی استایرن یا مواد پلیمری ساخته می شوند و به دلیل داشتن یک سری ویژگی های خاص در ساخت تجهیزات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع ورق از جمله ورق های پلاستیکی است که جهت مصارف وکیوم محصولات مختلف به کار برده می شوند. امروزه شرکت های مختلفی جهت امور بسته بندی اقلام نیازمند به خرید ورق هایمپک در رنگبندی و ضخامت های متفاوت می باشند. در ادامۀ مقاله همراه ما باشید تا از ویژگی های ورق هایمپک و مواردی از این قبیل مطلع شوید و سپس ورق وکیوم مورد نظر کمپانی را تهیه نمائید.

گروه تولیدی هنرپلاست به عنوان یکی از مجموعه های صنعتی بزرگ می باشد که در تهران توانسته اند فعالیت خود را در حوزۀ تولید محصولات پلیمری چون ورق های هایمپک و ورق پت، ورق پلاستیکی و غیره آغاز نمایند.

ویژگی و کاربرد ورق هایمپک

 از مهمترین ویژگی های ورق هایمپک می توان به سبک بودن، قیمت مناسب، انعطاف پذیری بالا، تنوع رنگ، چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت، عایق صدا، حفظ ابعاد و قابلیت پذیری چاپ اشاره نمود. با این تفاسیر صنایع مختلف متناسب با نوع کالایی که عرضه می کنند، از مزایای ورق هایمپک جهت بسته بندی و یا عایق کاری محیط و تجهیزات استفاده می نمایند.

ایجاد عایق صوتی، حراتی و رطوبتی، تهیۀ لوازم یدکی خودرو، تجهیزات آشپزخانه، تهیۀ شابلون، صنایع خودروسازی و ... برخی از مهمترین موارد کاربرد ورق هایمپک به شمار می روند. بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند به صورت رول های آماده و یا با مشخصات سفارشی، ورق های هایمپک مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

جهت اطلاع از قیمت ورق هایمپک مانند خرید ورق هایمپک شکلاتی می توانید با کادر فروش گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید.

هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()