اهمیت انواع مختلف تردمیل در هایپرجیم:

در واقع تردمیل دستگاهی است که میتوان از آن برای پیاده روی، دویدن و در برخی مدل های آن (شبیه ساز کوهنوردی) استفاده کرد. نکته‌ای که در این موضوع وجود دارد این است که تردمیل در یک جا و یک مکان قرار دارد و شما برای پیاده روی، دویدن و یا کوهنوردی نیاز نیست که به مسیرهای خاص و مکان های مربوطه بروید و تمامی این قابلیت ها را میتوانید به واسطه استفاده از تردمیل در اختیار داشته باشید. در نمونه‌های اولیه  انواع تردمیل موتور الکتریکی در آنها به کار نرفته بود و فرد با راه رفتن روی تسمه این دستگاه آنرا به حرکت در می آورد و بدون این که مسافتی را طی کند می‌توانست کیلومتر راه برود. حتی در نمونه‌های اولیه این وسیله برای مجازات افراد گناهکار در زندانها که به کار سخت محکوم شده بودند، استفاده می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی، در این عرصه نیز پیشرفت های چشمگیری حاصل شد و با تعبیه کردن موتور الکتریکی در این دستگاه توانستند قابلیت های آن را چندین برابر کنند.

مکانیزم کار تردمیل به این صورت می باشد که یک موتور الکتریکی باعث به گردش درآمدن تسمه نقاله متصل به آن می شود و کاربری که روی تسمه نقاله رفته را مجبور می کند که فعالیت داشته باشد. در برخی از تردمیل ها این تسمه نقاله ها توسط جک هایی بالا و پایین هم می شوند و می توانند به کاربر در هنگام راه رفتن و یا دویدن شیب های شدید بدهند و مطمئناً این امر باعث سوختن کالری و چربی بیشتر خواهد شد.

بهترین تردمیل ها:

امروزه مدل های متنوع و بسیار پیشرفته از تردمیل ها در بازار وجود دارد، خریداران محترم می توانند از مجموعه خرید هایپرجیم که دارای تمامی برندهای تردمیل میباشد دیدن کنند. هایپرجیم سعی کرده است در مجموعه خود از قیمت های نازل برای خریداران استفاده کند. بنابراین حتماً به فروشگاه بزرگ هایپرجیم مراجعه کنید و از قیمت خرید تردمیل باشگاهی مناسب آن استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()