با اینکه برای قالب سازی شیشه و بلور زمان و کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد اما شما باید به خوبی بدانید که قیمت هم برای مشتریان بسیار مهم می باشد. قیمت قالب سازی شیشه و بلور در پارس بلور بسیار مناسب و به صرفه می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که عوامل زیادی روی قیمت قالب سازی شیشه و بلور تاثیر می‌ گذارد اما شرکت پارس بلور هزینه زیادی را از مشتریان خود برای قالب سازی دریافت نمی‌ کند. قیمت قالب های شیشه و بلور ابتدا به نوع قالب بستگی دارد که شما سفارش می دهید.

هزینه سفارش قالب سازی شیشه و بلور

برخی از افراد به قالب هایی برای تولید شیشه و بلور نیاز دارند که دارای پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی هستند. بنابراین پارس بلور انواع قالب هایی را که با استفاده از ابزار آلات خاص تولید می ‌شوند را طراحی می‌ کند. بر همین اساس شما باید بدانید که قالب های خاص و منحصر به فرد قیمت بالاتری را هم نیز به خود اختصاص می ‌دهند. قیمت قالب سازی شیشه و بلور در صورتی که قالب ها با استفاده از ابزار آلات خاصی تولید شوند افزایش پیدا می کند. پارس بلور از بهترین ابزار آلات برای تولید قالب های شیشه و بلور استفاده می کند.

مواد اولیه و درجه یک که پارس بلور جهت قالب سازی بلور به کار می ‌برد موجب شده که تمامی قالب ها کیفیت بالایی داشته باشند. شما برای سفارش قالب سازی شیشه و بلور می توانید از کارشناسان پارس بلور درخواست نمایید که انواع قالب های شیشه و بلور را برای شما در کمترین بازه زمانی طراحی کرده و به دست تان برسانند. انواع قالب های شیشه و بلور را شما در سایت اینترنتی شرکت پیش از سفارش بهتر است که مشاهده کنید و سپس سفارش تان را ثبت نمایید.

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
2 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()