خرید و فروش نایلون شیرینگ

امروزه خرید و فروش نایلون شیرینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید انواع این نایلون را در ابعاد مختلف رولی تهیه نمایید. برای خرید نایلون شیرینگ به سایت ناب پلستیک مراجعه نموده و خرید نایلون شیرینگ را انجام دهید. ناب پلاستیک فروش اینترنتی را برای دسترسی آسان به فروشگاه در نظر گرفته است تا افراد از سراسر کشور بتونند خرید خود را انجام دهند. به همین جهت اگر شما هم قصد خرید نایلون های بسته بندی با کیفیتی را دارید به سایت این مرکز مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.

با استفاده از نایلون شیرینگ امکان پک کردن کالا ها وجود خواهد داشت و کالا ها در بسته بندی در جای خود ثابت قرار می گیرد. از این نایلون در فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و... استفاده ی بسیاری می شود.

مزایای نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ دارای مزایای زیادی است. این نایلون وزن سبکی دارد بنابراین برای بسته بندی ایجاد شده دارای وزن سبک بوده و همین طور در کمترین حجم ممکن می باشد. بسته ها به صورت فشرده هستند و جابجایی آن نیز بسیار راحت می باشد. قیمت این نایلون ها بسیار به صرفه بوده و برای تولید کنندگان هر نوع حصول صرفه ی اقتصادی دارد. این نایلون ها مقاوم وزیبا هستند و بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی آن بسیار کاربردی می باشد.

ناب پلاستیک یک از فروشندگان بزرگ نایلون های بسته بندی می باشد که انواع نایلون های پر کاربرد از جمله نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار را به صورت مستقیم به شما عرضه می کند و قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید. خرید نایلون پشت چسبدار را از سایت ناب پلاستیک با قیمت ارزان انجام دهید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()