بسته بندی یکی از مراحل مهم تولید به شمار رفته و از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین می دانیم که بسته بندی ها تا چه حد در بخش فروش موثر هستند و اگر محصولاتی را با بسته بندی های متفاوتی ارائه کنیم، خواهیم دید که محصولاتی که دارای بسته بندی زیبا و کاربردی هستند ،فروش بالاتری دارند. نایلون پشت چسبدار از جمله نایلون هایی است که به منظور تبلیغات از آن استفاده می شود. برای خرید نایلون پشت چسبدار به سایت ناب پلاستیک مراجعه فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

با استفاده از نایلون پشت چسبدار می توان تبلیغاتی را روی محصولات در نظر گرفت. این  نایلون ها در عرض های مختلفی به تولید می رسد که دارای کیفیت های متفاوتی هم هستند. این نایلون ها قابلیت چسبندگی دارند و در رنگ بندی های مختلف به تولید می رسد. شرکت ناب پلاستیک از عرضه کنندگان بزرگ نایلون های پشت چسبدار در کشورامن است که این محصول را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می کند.

ویژگی های نایلون پشت چسبدار

نایلون پشت چسبدار بر روی انواع سطوح می چسبد و برای محافظت کالا ها به کار می رود. یکی از مصارف این نایلون ها برای محافظت و چسباندن بر روی ورق های گالوانیزه و کامپوزیتی می باشد. با استفاده از این نایلون ها محصولات در برابر عوامل محیطی از جمله نور خورشید و... در امان هستند. یکی از مزیت های ویژه ی نایلون پشت چسبدار امکان چاپ تبلیغات بر روی آن است که به این صورت تبلیغاتی با ارزان ترن قیمت خواهید داشت .

این نایلون ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و به همین جهت برای انواع محصولات به کار گرفته می شود بدین ترتیب کالا ها در زمان جابجایی دچار خراشیدگی و صدمه نمی شوند و سالم به دست مشتریان خواهند رسید. برای سفارش خرید نایلون شیرینگ و نایلون پشت چسبدار به سایت ناب پلاستیک مراجعه فرمایید، 

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()