ویژگی نایلون های حبابدار

نایلون های حبابدار داری ویژگی های منحصر به فردی هستند. این نایلون ها دارای حباب هایی هستند که به منظور به حداقل رساندن فشار ضربات بوده و سطح خارجی را تشکیل می دهد و سطح داخلی نایلون حبابدار نرم و لطیف است، در واقع زمانی که فشار زیادی به نایلون های حبابدار وارد شود نایلون های سطح آن می ترکد و به همین جهت به کالا انتقال داده نمی شود. حباب هایی که سطح این نایلون ها را تشکیل می دهند دارای سایز هایی در حدود 10تا20 میلی متر می باشد و طوری در نظر گرفته شده که برای کالا های مختلف به کار رود. نایلون های با حباب های کوچک تر مناسب برای محصولات کوچک هستند و نایلون های با حباب های بزرگ تر مناسب برای محصولات بزرگ می باشند. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

خرید نایلون حبابدار

نایلون های زیادی به منظور بسته بندی محصولات مختلف به کار می رود که این نایلون ها نقش محافظتی را اجرا می نمایند که نایلون های حبابدار از این قبیل نایلون ها است. نایلون حبابدار همان طور که از نامش مشخص است دارای حباب هایی است که این حباب ها در سطح نایلون قرار دارند و ضربه گیری قوی را انجام می دهند بنابراین حتی اگر کالا از دستمان بر زمین هم بیفتد، صدمه نمی بیند. این نایلون ها سال هاست که مورد استفاده قرار گرفته است و همچنان کاربرد گسترده ی آن را مشاهده می کنیم.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت خرید فیلم استرچ و نایلون حبابدار به عوامل متعددی بستگی دارد و به همین دلیل با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. نایلون های حبابدار در کیفیت های مختلفی به تولید می رسد به همین جهت دارای قیمت های مختلفی هم می باشند. همچنین از نظر ابعاد و مدل این نایلون ها در انواع رولی و یا سه بعدی به فروش می رسند که هر یک قیمت های مختلفی را دارند. یکی از موارد دیگری که در تعیین قیمت این نایلون ها تاثیر  گذار است، تعداد لایه های آن است، هر چه تعداد لایه های این نایلون بیشتر باشد در نتیجه قیمت بالاتری خواهد داشت.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()