موسسه رایان کاشی ها به خوبی با روش هایی که مربوط به آموزش از راه دور می باشد آشنایی دارد. بر همین اساس شما باید به خوبی بدانید که آموزش مجازی در این مدرسه بر اساس قوانین و استانداردهای مشخص شده ای انجام می شود. هر یک از کارشناسان و مدرسانی که در رایان کاشی ها خدمات آموزش از راه دور را بر عهده دارند با دروس آموزشی آشنا هستند و به خوبی می دانند که باید بر اساس چه روش هایی آنها را به دانش آموزان ارائه دهند. ساختار آموزش مجازی باید به خوبی در قالب بندی های مشخص شده آموزش مجازی اجرا شود تا دانش آموزان قدرت یادگیری بیشتری داشته باشند.

بهترین روش های مربوط به آموزش از راه دور

هر یک از انواع روش هایی که مربوط به آموزش از راه دور می باشد را مدرسان رایان کاشی ها می شناسند. تمرین کردن هر یک از دروس در آموزش مجازی باید به صورتی انجام شود که دانش آموزان به خوبی قادر باشند آنها را دریافت کرده و در قالب بندی مشخص شده آنها را دوره کنند. مدرسانی که در رایان کاشی ها دروس را به دانش آموزان یاد می دهند به خوبی قادر هستند که قالب بندی ها را برای دانش آموزان تعریف کرده تا آنها آموزش از راه دور را به صورت اصولی دریافت کنند.

سوال پرسیدن دانش آموزان در آموزش از راه دور به صورت مجازی انجام می شود و مدرسان رایان کاشی ها به خوبی قادر هستند که در کمترین بازه زمانی پاسخ دانش آموزان را بدهند. مشارکت کلاسی در آموزش از راه دور به گونه ای انجام می شود که دانش آموزان اشتیاق زیادی برای مشارکت پیدا می کنند. رایان کاشی ها از پلتفرم های قوی برای ارائه ی  دوره آموزش مجازی استفاده می کند تا دانش آموزان بتوانند برنامه ریزی دقیقی برای یادگیری تنظیم کنند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()