اگر شما قصد خریداری انواع پوستر دیواری را دارید باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید یکی از بهترین پوسترهای دیواری را از دکورافیس خریداری کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بداند که دکورافیس ارائه دهنده انواع پوستر دیواری با بهترین کیفیت و رنگ بندی مناسب می باشد. هر یک از انواع پوستر های دیواری را شما می ‌توانید از این فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید و یا خرید پوستر دیواری در طرح های متنوع را به کارشناسان سفارش دهید تا برای شما تولید و طراحی نمایند.

نکاتی در مورد خرید پوستر دیواریب

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خریداری پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری کلاسیک و ایرانی باید به آن توجه داشته باشید ابعاد پوستر می باشد. هر یک از پوسترهای دیواری دارای اندازه متفاوتی هستند که شما می توانید بر اساس نوع دیوار ساختمان مورد نظرتان یکی از انواع پوستر ها را با اندازه مشخص شده خریداری کنید. دکورافیس تمامی مدل های پوستر دیواری را در اندازه های متنوع به صورت سفارشی برای شما تولید و طراحی می ‌کند. از دیگر نکاتی که زمان خریداری پوسترهای دیواری باید به آن دقت داشته باشید قیمت پوسترها است. دکورافیس هزینه زیادی را برای خریداری پوسترها ها از شما دریافت نمی‌ کند.

طرح و رنگ بندی هر یک از انواع پوستر دیواری با یکدیگر فرق می‌ کند. شما باید به خوبی بدانید که طرح و رنگ بندی انواع پوستر های دیواری به گونه‌ای است که با دکوراسیون های متفاوت مطابقت دارد. دکورافیس انواع پوستر دیواری با طرح و رنگ بندی های متنوع را تولید کرده و به دست مشتریان خود می‌ رساند. توجه داشته باشید که زمان خریداری پوسترهای دیواری باید کیفیت و ساختار آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که پوسترهای دیواری کیفیت لازم را تداشته باشند و بعد از مدتی ساختارشان را از دست می ‌دهند.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()