یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمانی خرید تابلو به آن توجه می‌ کنند قیمت می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که قیمت خرید تابلو و این نوع از عناصر زیبایی دکوراسیون داخلی دارای قیمت متفاوتی هستند. برخی از مدل های تابلو که دکورافیس به شما ارائه می دهد اندازه و طرح های خاصی دارند که بدون شک قیمت آنها به دلیل پیچیدگی های تولیدی شان بیشتر است. برخی دیگر از انواع این نمونه از عناصر زیبایی را شما می توانید با بهترین قیمت از دکورافیس خریداری کنید. در واقع شما اگر تنها جنبه زیبایی و شیک بودن منزل با استفاده از این عناصر داخلی برا تان اهمیت دارد می ‌توانید یکی از مدل های ساده را خریداری کنید.

هزینه خریداری تابلو چقدر است ؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت خرید تابلو مانند خرید تابلو مناسب مشاغل تاثیر می ‌گذارد نوع آن می باشد. در واقع شما باید بدانید که برخی از انواع این عناصر زیبایی با استفاده از روش‌ های خاصی طراحی شده اند که هزینه خریداری بیشتری را به خود اختصاص داده اند. برخی دیگر از مدل ها در کمترین بازه زمانی تولید و طراحی می ‌شوند که هزینه خریداری شان کمتر است. دکورافیس انواع مدل های متنوع تابلو را با رنگ بندی ها و طرح های خاص به شما ارائه می دهد و قیمت زیادی دریافت نمی‌ کند.

 پیش از اینکه انواع تابلو های متنوع را از دکورافیس خریداری کنید بهتر است که قیمت آنها را در سایت اینترنتی دکورافیس مشاهده نمایید. هر یک از انواع تابلو ها قیمت مشخص شده ‌ای دارند که از بالاترین قیمت تا پایین ترین قیمت می توانید آنها را مشاهده نمایید. کارشناسان فروش دکورافیس برای خریداری انواع این عناصر داخلی می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. در این صورت قادر خواهید بود که بهترین نمونه این عناصر داخلی را برای محیط دکوراسیون خود خریداری کنید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()