زغال لیمو جهرم از دیگر زغال های رایج در سطح کشور محسوب می شود. تولید زغال لیمو جهرم نیز همانند دیگر زغال های لیمو به صورت مرحله ای صورت می گیرد. جهت تولید این نوع زغال از روش های سنتی و صنعتی استفاده می شود و این مسئله ارتباط مستقیم با حجم کار و نوع چوب دارد. نکتۀ مهم که در رابطه با خرید زغال لیمو جهرم وجود دارد، یک تکه بودن این زغال می باشد که ارزش آن را بیشتر می کند. در واقع اکثر افراد خواستار خرید زغال لیمو بدون ترک هستند چون دوام و حرارت بیشتری تولید می کند.

سالار سوز جنوب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و پخش زغال در مدل و برندهای با کیفیت می باشند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید ذغال لیمو جهرم هستند، می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

خرید ذغال لیمو جهرم و مزایای آن

کاربرد زغال جهت مصارف پخت و پز، صنعتی و تهیۀ دود قلیان می باشد. با توجه به اینکه زغال لیمو جهرم ، هنگام سوختن بوی مطبوعی را تولید می کند. از این رو افراد بیشتر ترجیح می دهند جهت تهیۀ دود قلیان از این نوع زغال استفاده نمایند. عدم تولید دود، سوختن یکدست و بوی مطبوع از ویژگی های قابل توجه ذغال لیمو جهرم به شمار می روند. افراد زیادی خواستار تهیۀ این مدل زغال می باشند.

جهت تولید زغال لیمو با کیفیت از چوب درختان یک تکه و بدون ترک استفاده می شود و این مسئله موجب افزایش استحکام و ماندگاری سوخت زغال می شود. همانطور که می دانید به دلیل عدم وجود فضای مناسب برای تهیۀ آتش، خرید زغال بهترین گزینه به شمار می رود. در همین راستا شاهد  فروش زغال مرکبات و زغال لیمو جهرم توسط مراکز فروش زغال در سطح کشور می باشیم. سالار سوز جنوب به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز توزیع زغال در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()