آباژور یکی از پرفروش ترین لوازم روشنایی است که جهت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان به کار برده می شود. آباژور از جمله وسایل روشنایی است که با گذشت زمان بر تنوع طرح و نقش جلوه های بصری آن افزوده اند. به طور کلی روشنایی، نقش بسزایی در زیبایی فضای دکوراسیون خواهد داشت و خرید آباژور در طرح های متنوع، هر کدام می تواند تأثیر غیر مستقیم بر روی سطح روشنایی محیط داشته باشد. البته چند سال اخیر طراحان آباژور توانسته اند با خلاقیت هنری با تلفیق هنر تجسم یعنی مجسمه سازی زیبایی ظاهری آباژور را چندین برابر نمایند.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ برخی از مدل های آباژور مدرن هستید، می توانید به سایت فروشگاه تهران دکور مراجعه نمائید. آباژور تراریوم آرنا، آباژور فلزی راتین پایه سنگی، آباژور فلزی راتین، آباژور فلزی شایلین و ... از جمله محصولات این مجموعه به شمار می روند و امکان خرید آنلاین آباژور برای شما کاربر گرامی فراهم می باشد.

فروش انواع آباژور زیبا و مدرن

ساخت و فروش آباژور بر اساس اندازه در سه دسته بندی اصلی آباژور ایستاده، آباژور پایه دار و آباژور رومیزی صورت می گیرد. از این رو متناسب با موقعیت های مختلف نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق فرزندان و میهمان از زیبایی این محصول دکوراتیو استفاده نمود.

نکات متعددی در زمینۀ انتخاب و خرید آباژور وجود دارد که ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به برخی از موارد مهم آن بپردازیم. رنگ، سایز و مدل از جمله فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید آباژور بایستی در نظر گرفته شود. مساحت دکوراسیون، ترکیب رنگی تجهیزات دکوراتیو و میزان روشنایی طبیعی محیط از دیگر موارد مهم هستند که نقش اساسی در انتخاب و خرید آباژور خواهد داشت.

اگر علاقه مند به خرید آباژور مدرن با طراحی خاص می باشید می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی تهران دکور داشته باشید.

 تهران دکور 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()