یکی از انواع پروفیل هایی که کاربردهای بسیار زیادی در ساخت و ساز دارد پروفیل استیل می باشد. پروفیل های استیل را با انواع ابعاد و ضخامت بالایی شرکت استیل راشا تولید و طراحی می‌ کند. شما برای انجام پروژه های ساختمانی خود می توانید انواع پروفیل استیل را از شرکت استیل راشا خریداری کنید. هر یک از پروفیل های استیل کاربردهای متنوعی دارند که پیش از خرید پروفیل استیل باید به خوبی در مورد کاربردهای آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در این صورت می توانید بهترین پروفیل ها را خریداری کنید و در ساختمان های خود به کار ببرید.

کاربردهای متنوع پروفیل استیل چیست ؟

یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل استیل این است که برای پوشانندگی سقف مانند سقف بیشتر کارگاه های بزرگ و سوله ها از آنها استفاده می کنند شما می‌ توانید از شرکت استیل راشا درخواست تولید پروفیل های استیل را بر اساس اندازه و ابعاد دلخواه تان داشته باشید. از پروفیل استیل در طراحی دکوراسیون خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود. هر یک از انواع  پروفیل های استیل برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان بر اساس استاندارد هایی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت استیل راشا تمامی پروفیل های استیل را برای طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون طراحی می‌ کند.

 از آنجایی که پروفیل استیل مقاومت بسیار بالایی دارد برای ساخت بسیاری از اسکلت های فلزی ساختمان ها و همچنین میز و صندلی ها از آن استفاده می کنند. شرکت استیل راشا انواع پروفیل استیل را در اندازه و ابعاد متنوع تولید می‌ کند تا مشتریان قادر باشند از این پروفیل ها جهت ساخت میز صندلی ها و اسکلت های فلزی استفاده کنند. توجه داشته باشید که قیمت پروفیل های استیل بر اساس نوع و مدلی که دارند متفاوت می باشد. شرکت استیل راشا قیمت مناسبی از مشتریان خود برای خرید میلگرد استیل 420 و انواع پروفیل های استیل دریافت می‌ کند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()