یکی از بهترین رادیوگرافی های دندان که دکتر نکیسا ایل با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب بیماران خود ارائه دهد سی بی سی تی دندان می باشد. شما باید به خوبی بدانید که به وسیله این رادیوگرافی رشته های متنوع دندانپزشکی می توانند در درمان بیماری های دندان را بهترین ممکن انجام دهند. در صورتی که قصد دریافت خدمات سی بی سی تی دندان را دارید می توانید به کلینیک دکتر نکیسا ایل مراجعه نمایید تا در بازه زمانی کوتاه رادیوگرافی دندان شما انجام شود. این نمونه رادیوگرافی در مقایسه با سی تی اسکن تصاویر دقیق تری را نشان می دهد.

نکاتی در مورد کاربرد سی بی سی تی دندان

 جهت انجام دادن سی بی سی تی دندان شما باید به خوبی بدانید که برخی از نکات را نیاز است که رعایت کنید. دکتر نکیسا ایل بر اساس نکات مشخص شده این نمونه رادیوگرافی را برای دندان انجام می دهد. شما باید بدانید که این رادیوگرافی بدون گرفتن تجویز پزشک به هیچ عنوان نباید انجام گردد. برای هر یک از بیماران رادیوگرافی مورد نظر اگر مضراتی به همراه داشته باشد بهتر است که انجام نشود. جهت انجام سی بی سی تی دندان بهتر است که بیماران با پزشک مشورت نمایند تا بر اساس نوع بیماری دندان خود این رادیوگرافی را انجام دهند. دکتر نکیسا ایل به صورت روتین و با ارزیابی های دقیق این رادیوگرافی را انجام می دهد. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مرکز ارائه می گردد. 

 دستگاه سی بی سی تی دندان دارای استانداردهای مشخص شده ای باشد که به همین دلیل تصاویر دقیق استانداردی از دندان را نشان می‌ دهد. دکتر نکیسا ایل بر اساس تمامی نکاتی که مربوط به رادیو گرافی سه بعدی دندانی باشد می تواند عکس های دندان را با بهترین نرم افزارها تحویل پزشک دهد. دکتر نکیسا ایل سی بی سی تی دندان را با قیمتی مناسب برای بیماران خود انجام می دهد. شما می توانید تصاویر سه بعدی دندان خود را در این کلینیک انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()